دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1400 - 15:21

سیاست‌های غول فناوری آسیا برای رقابت با اپل تغییر می‌کند

شرکت شناخته شده فناوری در کره جنوبی قصد دارد سیاست خود را برای رقابت با اپل تغییر داده و فروش محصولاتش را در آمریکای شمالی افزایش دهد.
کد خبر : 632660
شرکت فناوری



به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، سامسونگ در دنیای فناوری به عنوانی یکی از جدی‌ترین رقبای شرکت اپل شناخته می‌شود و طبق بررسی‌های انجام شده این شرکت کره‌ای در بسیاری از نقاط دنیا توانسته است اپل را پست سر گذاشته و جایگاه مطلوبی را از نظر جلب رضایت کاربران به‌دست آورد. حال مدیران سامسونگ در نخستین روزهای سال ۲۰۲۲ میلادی اعلام کردند این شرکت سیاست جدیدی را برای رقابت با اپل در نظر گرفته است و قصد دارد با سیاست «ببر»(tiger) اپل را در آمریکای شمالی شکسته داده و رتبه نخست فروش گوشی‌های هوشمند در این منطقه از جهان را به‌دست آورد.




بیشتر بخوانید:


سامسونگ ارزان‌ترین گوشی 5G را عرضه می‌کند




طبق خبرهای منتشر شده از سامسونگ این شرکت قصد دارد تا پیش از آغاز نمایشگاه CES 2022 جزئیات بیشتری از سیاست جدید خود برای رقابت با اپل را منتشر کند. مهم‌ترین اهداف سیاست ببر سامسونگ «بهبود سهم بازار گوشی‌های پرچمدار در آمریکای شمالی»، «کسب رتبه نخست در زمینه فروشی گوشی و سایر محصولات» و «رفع فاصله فروش بین محصولات اپل و سامسونگ» است. یکی از مدیران ارشد سامسونگ می‌گوید « هرگز نخواسته‌ایم تنها یک نشان تجاری در بین شرکت‌های مطرح فناوری دنیا باشیم بلکه به دنیا کسب محبوبیت در بین نسل جوان و اجرای طرح‌های نوآورانه هستیم.»


کارشناسان فناوری معتقدند رقابت با اپل و پشت سر گذاشتن این شرکت در آمریکای شمالی کار راحتی نیست زیرا بر اساس آمار منتشر شده از سوی اپل گوشی‌های آیفون از محبوبیت زیادی در این منطقه از جهان برخوردار است و شرکتی که قصد فروش محصولات خود در آمریکای شمالی را دارد باید تمامی معیارهای برتری یک گوشی هوشمند در زمینه‌های فناوری، قیمت و سرعت پردازش اطلاعات را داشته باشد.


انتهای پیام/۴۱۴۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر