قانون ارتقای خدمات اپراتورهای تلفن همراه چیست؟
به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، کیفیت خدمات و سرویسهای اپراتورهای تلفن همراه برای مشترکان از اهمیت بالایی برخوردار است و معمولاً کاربران گوشیهای هوشمند سیمکارت خود را با در نظر گرفتن شرایط خدمات شرکتهای ارتباطی خریداری میکنند. از همین رو اپراتورهای تلفن همراه نیز به طور مداوم خدمات خود را ارتقاء میدهند.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی «اصول حاکم بر نحوه اصلاح و ارتقای پروانه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه» را در جلسه ۱۸۶ کمیسیون تنظیم مقررات تصویب و در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ به دستگاههای مختلف ابلاغ کرد. بر اساس این مصوبه کلیه اپراتورهای تلفن همراه با تأیید سازمان و پس از اصلاح پروانه میتوانند بعد از پایان دوره حفاظت اپراتور سوم تلفن همراه با استفاده از فناوری وایفای به صورت برون ساختمانی نسبت به ارائه خدمات به مشترکان خود اقدام کنند. همچنین صدور مجوز ارتقاء منوط به اصلاح مفاد موافقتنامه پروانههای اپراتورهای متقاضی و الزام به رعایت شرایط عمومی و اصول حاکم ابلاغی کمیسیون و سازمان تنظیم مقررات است. صدور مجوز ارتقاء برای اپراتورهای متقاضی منوط به پرداخت تمام بدهیها، تعهدات مالی و جریمهها و تسویه حساب با رگولاتوری است.
انتهای پیام/
انتهای پیام/