دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1394 - 18:23

نامه اتحادیه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی به سید حسن خمینی

اتحادیه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی کشور با انتشار نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی از نام نویسی وی در انتخابات مجلس خبرگان استقبال کرد.
کد خبر : 57218

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متن این نامه به شرح زیر است:


پسرم! از زیر بار مسئولیت انسانی که خدمت به حق در صورت خدمت به خلق است شانه خالی مکن که تاخت و تاز شیطان در این میدان، کمتر از میدان تاخت و تاز در بین مسئولین و دست اندرکاران نیست .


فرازی از نامه عرفانی امام خمینی (ره) به سید احمد خمینی


حضرت آیت ا...سید حسن خمینی( دامت برکاته )
یادگار بجا مانده از خمینی کبیر (ره)


انقلاب اسلامی ایران به حق آخرین تحول سیاسی- اجتماعی در پهنه گیتی بوده که مردم نقش اصلی را در آن ایفا کرده و بازیگران اصلی در صحنه اش بوده اند.


انقلابی که با خواست و اراده ملت و رهبری امام امت برای احیای مردم سالاری دینی و اجرای اسلام و منویات ائمه اطهار ، صورت پذیرفت و تا به امروز نیز در سیر تکاملی خود در حال حرکت است.


البته که در طی این دوران علی الخصوص پس از رحلت بنیانگذار انقلاب، گاهی سیر تکاملی اش بخاطر تند روی و البته کج روی بعضی از آقایان به تاخیر افتاده است ولیکن باز هم خداوند حفظ کند رهبر معظم انقلاب را که با رهنمودهای خود جلوی انبساط بیش از پیش تندروها را گرفته است. هرآنچه که شود و هر آن چیزی که اتفاق بیافتد باید این انقلاب به سیر تکاملی و پیروزی خود ادامه دهد به مصداق آن سخن که : " رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود، رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود "


در این مسیر مسلما معظم له به یاری افرادی دلسوز و وفادار به عهد با انقلاب و مردم نیازمندند و چه کسی بهتر و دلسوز تر از یادگار امام....چه کسی شایسته تر از حضرتعالی که نام و خاطره امام امت را یدک می کشید و هربار که در صحنه حاضر می شوید و سخن می گویید گویی سید روح الله خمینی (ره) لب به سخن گشوده است.


حضرتعالی بعنوان نوه ارشد حضرت امام ، بارها و بارها دلسوزی و تعهد خود را به انقلاب و ملت نشان داده اید و هزاران هزار بار نیز نمره قبولی خود را از ملت و رهبری دریافت نمودید. همواره در صحنه انقلاب حاضر بوده اید و مردم را از نصایح و پیشنهادات خود بی بهره نساخته اید.


حال که از تصمیم شما برای حضور در مجلس خبرگان رهبری و مدد به مقام معظم و نظارت هرچه بهتر بر روی دستگاه های ذیربط باخبر شدیم ، بر آن شدیم تا بار دیگر حمایت قاطع و بی مزد و منت خود را از بیت امام خمینی(ره) اعلام کرده و با سینه ای به پهنای یک دشت و پشتوانه ای چون کوه، عزم راسخ خود برای حضور گسترده در این انتخابات را اعلام کرده و این اقدام خود را به منزله تجدید بیعتی دوباره با امام و آرمان هایش می دانیم.


اعضای شورای مرکزی اتحادیه تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی ، آمادگی دانشجویان این مجموعه عظیم علمی را برای کمک به تحقق آرمان های امام و انقلاب و خدمت خالصانه و صادقانه به ملت شریف ایران اعلان کرده و از آن حکیم و علیم توانا و پدیداورنده گیتی سلامت و موفقیت شمارا مسالت می نماید.


با آروزی طول عمر برای مقام معزز رهبری و حفظ باورهای یاوران و یادگاران امام و انقلاب


انتهای پیام/

برچسب ها: سید حسن خمینی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته