دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1394 - 18:27

انتقاد مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد از سیاه‌نمایی‌ علیه سید حسن خمینی

مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای حمایت خود را از کاندیدا شدن سید حسن خمینی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام کردند.
کد خبر : 56876

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:


با درود و صلوات بر روان پاک و مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، خمینی بت شکن رضوان‌الله تعالی علیه و یاران صدیقش و با آرزوی سلامتی و طول عمری باعزت و افتخار برای نائب برحق حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفداء و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)


با حضور سلاله پاک نبوی یادگار حضرت امام (ره) و دانشمند فرهیخته حضرت آیت‌الله سید حسن خمینی حفظه‌الله تعالی در عرصه پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، رایحه‌ای روح بخش بر سراسر میهن اسلامی ایران طنین انداز شده که گواهی آشکار بر ادامه روند متعالی آرمان‌های حضرت امام(ره) است.


با توجه به شناخت جامعه دانشگاهی هیچ‌گاه حرکت و موضع نامعقولی در روند پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی از آن بزرگوار شاهد نبوده‌ایم و به حق چهره امام گونه ایشان یادآور مجاهدت‌های جد مطهرشان حضرت امام (ره) است.


متاسفانه امروزه برخی افراد ناآگاه و غفلت زده، ایشان را مورد نقد نامنصفانه قرار داده و با تکیه بر سیاه نمایی‌های مرسوم خود سعی بر مخدوش نمودن یکی از سفیدترین چهره‌های تاریخ جمهوری اسلامی کمر همت بربسته و به تخریب سوء روی آورده‌اند.


حضرت آیت‌الله سید حسن خمینی نه برای یک جریان خاص بلکه مورد پذیرش تمامی اقشار جامعه است و حضور مستقل ایشان صحه‌ای بارز بر این مهم دارد.


هرگز غفلت نکنیم که درایت و دانایی، آگاهی و صلابت، روشن اندیشی و دانشمندی و اشراف کامل بر مبانی سیاسی و اعتقادی و فقهی ایشان لرزه بر اندام دشمنان این مرزوبوم الهی می‌اندازد. ولایت پذیری این مرد بزرگ همچون پدر مرحومش حضرت آیت‌الله سید احمد خمینی (ره) همواره اصلی روشن است، که منتقدان ایشان چشم براین امر مهم بسته اند.


ما اعضای مجمع اسلامی دانشجویان داشگاه آزاد اسلامی با در نظر گرفتن اصل ولایت پذیری حضرت آیت‌الله سید حسن خمینی حفظه‌الله وظیفه شرعی خود می‌دانیم تا حمایت آشکار خود را از آن مرد بزرگ که یادگار حضرت امام (ره) است اعلام کرده و در راستای موفقیت امر از هیچ گونه تلاشی مضایقه نمی‌کنیم.


آمد خبری از نفس باد صبا...
جانا چه نوایی است،عجب می‌آید....



مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته