دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1399 - 16:31

آموزش آنلاین عکاسی ، خلاقیت و درآمد

کمتر کسی است لذت عکاسی را چه با دوربین‌­های قدیمی، چه با گوشی‌­های هوشمند امروزی و چه با دوربین حرفه­‌ای نچشیده باشد. بنابراین عکس و عکاسی جزیی جدا نشدنی از خاطرات زندگی هر انسانی است.
کد خبر : 549960
44.jpg

 به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا ، دوره آموزش آنلاین عکاسی در این روزهایی که قرنطینه و رعایت پروتکل‌­های بهداشتی بسیاری از مراکز را با تعطیلی مواجه کرده و افراد را خانه نشین، فرصت مناسبی است تا علاقه مندان به شرکت دوره‌های آموزش حضوری عکاسی بتوانند کلاس مجازی را جایگزین کلاس حضوری کرده و اطلاعات و مهارت‌­های کافی را کسب کنند. اگر شما هم به دنبال آموزش‌های رایگان و مقالات عکاسی هستید تا در کسب و کارتان حرفه‌­ای شوید، پیشنهاد می­‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.


آموزش آنلاین عکاسی


کرونا و فرصت حضور در دوره آموزش آنلاین عکاسی


هیچ کس نیست که از تماشای عکس‌­های قدیمی لذت نبرد.
کمتر کسی است لذت عکاسی را چه با دوربین‌­های قدیمی، چه با گوشی‌­های هوشمند امروزی و چه با دوربین حرفه­‌ای نچشیده باشد. بنابراین عکس و عکاسی جزیی جدا نشدنی از خاطرات زندگی هر انسانی است.
این روزها به لطف شبکه‌­های اجتماعی و دوربین گوشی­‌های هوشمند، بسیاری­ افراد به عکاسی علاقمند شده­‌اند. برخی هم همواره رویای عکاس شدن در سر می­‌پروراندند، اما هرگز فرصت شرکت در دوره‌های آموزش حضوری عکاسی از مبتدی تا پیشرفته را پیدا نکردند.
علتش را هم می‌­توان هزینه بالای اینگونه کلاس­‌ها و هم عدم وقت کافی برشمرد. در روزگاری که کرونا بسیاری از کسب و کارها را به حالت نیمه تعطیل درآورده و بیشتر زمان افراد در منزل می­‌گذرد و با توجه به گذار پروسه‌های آموزشی از حضوری به آنلاین، برگزاری دوره آموزش آنلاین عکاسی نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این رشته از هنر هم در ایران و هم در خارج از کشور، بازار کار مناسبی دارد و هرچقدر فرد بر میزان اطلاعات، مهارت و تخصص خود در این رشته بیفزاید، آثار حرفه­‌ای‌تری را می‌­تواند خلق کند و در نتیجه موفق‌تر باشد.


با رشته عکاسی بیشتر آشنا شوید


عکاسی از آن مشاغلی است که با صاحبانش پرستیژی خاص می­‌بخشد و معمولا همه یک روزی به آن نیازمند خواهند بود. از ثبت بهترین وقایع و رویدادهای زندگی­شان گرفته تا عکس‌برداری از محصولاتشان برای درج در فروشگاه‌­های اینترنتی یا عکاسی خبری. به طور کلی عکاسان در زمینه‌­های زیر به عکاسی می­‌پردازند:



  • عکاسی خبری

  • عکاسی تبلیغاتی و صنعتی

  • عکاسی طبیعت

  • عکاسی چهره


عکاسی خبری


عکاسی خبری یا فوتوژورنالیسم در واقع همان ارائه مطالب سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و یا ورزشی است اما در قالب تصویر. این عکس‌­ها با هدف اعلام خبر عکس‌برداری می‌­شوند و عکاسان آن باید از مهارت و تخصص کافی در این رشته برخوردار باشند. این سبک که عکاسی مطبوعاتی نیز نامیده می‌­شود را با شرکت در دوره­‌های آموزش حضوری عکاسی از مبتدی تا پیشرفته که معمولا توسط خبرگزاری­‌ها و یا اساتید عکاسی خبری برگزار می‌­شود، می‌­توان آموخت. کاربرد عکس‌­های مطبوعاتی در جراید، رسانه‌­های برخط و اخبار تلویزیون است. بیان واقعی رویدادها، دقت، سرعت عکس‌برداری در ثبت لحظه‌­ها و دارا بودن ویژگی خبری بودن از ویژگی­‌های یک عکس خبری حرفه­‌ای است. اگر شما به این شاخه از عکاسی علاقمندید با حضور در دوره آموزش آنلاین عکاسی می‌­توانید کار خود را آغاز کنید تا با کسب تجربه در این حرفه بدرخشید.


عکاسی تبلیغاتی


مهم‌­ترین عامل در القای مفهوم در بنرهای تبلیغاتی، جلد مجلات، پوسترها، تراکت­‌ها، کارت­ ویزیت‌­ها و ... عکس است. عکاس تبلیغاتی کسی است که بتواند با سبک خاصی از تصویربرداری از یک سوژه، مخاطب را به سمت آن ترغیب کند.
عکس تبلیغاتی باید با کیفیت، جذاب و دارای پیام باشد تا صاحب محصول را به نتیجه دلخواه برساند. این سبک از عکاسی این روزها به علت وفور فروشگاه‌­های اینترنتی از بازار کار بسیار خوبی برخوردار است. اگر علاقمند به فعالیت در این رشته هستید می­‌توانید در دوره آموزش آنلاین عکاسی تبلیغاتی که توسط شرکت­‌ها و موسسات معروف عکاسی برگزار می­‌شود شرکت کنید. به این سبک از عکسبرداری، عکاسی صنعتی نیز گفته می­‌شود.


دوره آموزش عکاسی


عکاسی طبیعت


همانطور که از نام این سبک از عکاسی برمی‌­آید با هدف نشان دادن مناظر طبیعی اتفاق می‌­افتد. همه ما تجربه عکاسی طبیعت را در کارنامه خود داریم.
عکس از غروب نارنجی خورشید، دریا، رود، کوه و جنگل شامل عکاسی طبیعت می‌شود. عکاسی طبیعت در سراسر دنیا طرفداران بی­شماری دارد. امروزه بسیاری از خبرگزاری‌­های بزرگ یک بخش ویژه برای عکس‌­های طبیعت در نظر گرفته‌­اند.
اگر شما هم به این سبک علاقمندید و با آموزش‌های رایگان و مقالات عکاسی تلاش می‌­کنید تا در این بخش خاص از عکاسی حرفه­‌ای شوید، پیشنهاد می‌­کنیم حضور در دوره آموزش آنلاین عکاسی را هم تجربه کنید تا با فوکوس بر روی پیش نما هنگام عکاسی از طبیعت، توازن در عکاسی و نحوه عکس گرفتن از عناصر طبیعی در فصول متفاوت سال آشنا شوید و آثاری خارق العاده خلق کنید.


عکاسی چهره


اگرچه همه ما با دوربین سلفی گوشی خود تجربه عکاسی از چهره داریم، اما عکاسی پرتره به شکل حرفه­‌ای نیازمند یادگیری اصولی است که افراد علاقمند می­‌توانند با شرکت در شرکت دوره‌های آموزش حضوری عکاسی از مبتدی تا پیشرفته و یا حضور در دوره آموزش آنلاین عکاسی در این زمینه متخصص شوند. برای ثبت یک عکس چهره یا پرتره باید مواردی رعایت شود. این موارد به صورت اجمالی شامل گزینه‌­های زیر است:



  • تجهیزات نورپردازی مناسب فراهم باشد

  • پس زمینه عکس باید تمیز باشد

  • تنظیمات دوربین با حالت عکس‌برداری از چهره تناسب داشته باشد

  • نوری که به چهره می­‌رسد نباید خشن باشد و باید از نرمی و لطافت برخوردار باشد

  • سوژه شما باید راحت باشد

  • سریع و با دقت عکس‌برداری از چهره انجام شود


 


کلاس آنلاین عکاسی


در کدام دوره آموزش آنلاین عکاسی شرکت کنیم؟


اگر به هرکدام از شاخه­‌های عکاسی علاقمندید و دوست دارید با حضور در کلاس عکاسی مهارت و تخصص خود را بالا ببرید و یا اینکه در صدد این هستید که بعد از تمام شدن روزهای قرنطینه و پایان یافتن کرونا، کسب و کاری مرتبط با عکاسی راه­‌اندازی کنید، بهترین راه حل برای این روزها شرکت در دوره آموزش آنلاین عکاسی است. اما آیا می‌­توان به هر آگهی تبلیغاتی در زمینه آموزش عکاسی اعتماد کرد؟ مسلما خیر. شما اگر گران­‌ترین دوربین دنیا را هم در دست بگیرید، اگر طرز استفاده از آن و نیز نکات کلیدی عکس‌برداری حرفه­‌ای را ندانید، راه به جایی نخواهید برد. البته با مطالعه آموزش‌های رایگان و مقالات عکاسی می­‌توانید تا حدودی کارتان را پیش ببرید، اما اگر قرار است به یک عکاس حرفه­‌ای تبدیل شوید باید توسط اساتید حرفه­‌ای تحت آموزش قرار بگیرید. پیشنهاد ما برای شما حضور در دوره آموزش آنلاین عکاسی توسط مجموعه "پویا اندیش" است.


با شرکت در دوره­‌های پویا اندیش، حرفه­‌ای به دنیا نگاه کنید!


مرکز تخصصی آموز­ش­‌های عکاسی تصویرگران پویا اندیش با 30 سال سابقه آموزشی و تربیت هزاران هنرجوی حرفه­‌ای، شما را در رشته عکاسی و برای ورود به بازار کار یاری می­‌کند.
شما با شرکت در دوره آموزش آنلاین عکاسی این فرصت را دارید که فایل‌­های آموزشی را چند باره بررسی و تحلیل کنید، به منابع آموزش آنلاین بیشتری دسترسی دارید، در منزل عکاسی می­‌آموزید و کالا یاد می‌گیرید که چگونه از نهایت ظرفیت و قابلیت‌­های دوربین عکاسی­تان استفاده کنید. با شرکت در دوره آموزش آنلاین عکاسی پویا اندیش، حرفه­‌ای به دنیا نگاه کنید!
برای ثبت نام در دوره‌های آموزش عکاسی و نیز مشاوره با کارشناسان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌های : ۱۱۰ ۱۱۱ ۲۸ یا ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ یا ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید و وب سایت عکاسی را حتما ببینید :


https://akkasi.art























 


   
   
   

انتهای پیام/

برچسب ها: عکاسی فتوشاپ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته