دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1399 - 10:24

رئیس جدید مرکز بازرسی وزارت ارتباطات معرفی شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی حمیدرضا رضوانی را به عنوان رئیس جدید مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات منصوب کرد.
کد خبر : 527244
وزارت 1.jpg

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری آنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که به صورت برخط حضور داشت با اشاره به اهمیت بازرسی در فرآیند های اجرایی آن را به چشم سازمان تعبیر کرد و گفت: در یک سیستم بازرسی به عنوان یک بازخورد منفی عمل و با گزارش مشکلات و نارسایی‌ها به رشد و ارتقای سیستم کمک می‌کند.


وی ارائه گزارش‌های صادقانه را یکی از وظایف بازرسی‌ها دانست و افزود: بازرسی نباید نگران ناراحتی مدیران از گزارش‌های منفی آنان باشد و در غیر این صورت تصمیمات مدیریتی درستی گرفته نمی‌شود و سیستم دچار ناپایداری می‌شود.


آذری جهرمی به مدیریت سه و نیم ساله سبوحی به عنوان رئیس سابق مرکز بازرسی وزارت ارتباطات اشاره کرد و گفت: مؤلفه‌های مدیریتی و نوع تعامل و ارائه اطلاعات وی باعث پیشرفت سازمانی شد.


وزیر ارتباطات، حمیدرضا رضوانی رئیس جدید مرکز بازرسی را جوانی فعال، پیگیر، دلسوز و مورد اطمینان معرفی و عنوان کرد: ارتباط گیری با سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، سیاست‌گذاری و پیگیری شکایت‌های مردمی از اولویت‌های بازرسی است که باید توسط رئیس جدید این مرکز پیگیری شود.


وی افزود: وزارت ارتباطات به عنوان یک مجموعه خدمت‌رسان، تمام این اقدامات برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم انجام می‌دهد.


آذری جهرمی ارزیابی دستگاه‌ها بدون نگاه تبعیض‌آمیز را بسیار مهم عنوان و بیان کرد: در این ارزیابی‌ها اگر نیرویی کارکرد مثبت دارد باید تشویق شود و اگر دچار ضعف است باید کمک کنیم و اگر اشکالاتی ایجاد کرده باید برخورد شود.


وی در بخش دیگر از سخنان خود درباره رعایت دستورالعمل‌های مبارزه با کرونا خطاب به رئیس جدید مرکز بازرسی وزارت ارتباطات تاکید کرد: مرکز بازرسی با همکاری مراکز بازرسی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه به دقت رعایت دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا را در شرکت‌ها، سازمان‌ها، دفاتر خدماتی مانند خدمات پستی، ارتباطی و مخابراتی پیگیری کند.


وی ادامه داد: در صورت عدم رعایت این پروتکل‌ها با مدیران و کارمندان خاطی برخورد شود.


وزیر ارتباطات با اشاره به گزارش‌هایی که از عدم رعایت این پروتکل‌ها در برخی از دفاتر مشترکین مخابرات ارسال شده، تصریح کرد: مجموعه ارتباطات در این ایام بار بسیاری از خدمات را به دوش می‌کشد و اگر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث قرنطینه نیروها و از دست رفتن آن‌ها شود در ارائه خدمت به کشور دچار مشکل می شویم.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته