دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1399 - 15:37

ارتباط تلفن همراه با کنسول پلی استیشن ارتقا می‌یابد/ مدیریت حافظه PS5 با گوشی

سازندگان پلی استیشن امکانات کنترلی بیشتری را در اختیار کاربران تلفن همراه قرار می‌دهند تا گیمرها ابزارهای بیشتری برای مدیریت حافظه PS5 داشته باشند.
کد خبر : 526689
پلی 1.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا، طبق برنامه اعلام شده از سوی سازندگان کنسول بازی پلی استیشن دستگاه PS5 در تاریخ 22 آبان ماه معرفی و عرضه می‌شود. مهندسان سونی می‌خواهند تا پیش از عرضه جدیدترین نسل کنسول پلی استیشن نسخه به‌روزرسانی شده اپلیکیشن تلفن‌ همراه پلی استیشن را نیز در دسترس کاربران قرار دهند.


نسخه جدید اپلیکیشن تلفن همراه پلی استیشن به طور همزمان برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه می‌شود. قرار است رابط کاربری این برنامه به منظور ارتباط با کنسول بازی پلی استیشن ارتقا یافته و کاربران امکان مدیریت فضای ذخیره‌سازی PS5 را داشته باشند. همچنین کاربران برای گپ زدن با سایر گیمرها دیگر نیازی به نصب نرم‌افزار جداگانه ندارند و می‌توانند هر تعداد افرادی را که می‌خواهند به لیست دوستان خود در اپلیکیشن اضافه کنند.



سونی برای مدتی سرویس پیام‌رسان پلی استیشن را از دسترس خارج کرده بود ولی بر اساس اعلام مدیران این شرکت به زودی کاربران به این سرویس دسترسی پیدا می‌کنند و امکان برقراری  15 تماس صوتی در روز از طریق برنامه تلفن همراه و کنسول پلی استیشن فراهم می‌شود.


در میان ویژگی‌های جدید اپلیکیشن پلی استیشن مدیریت حافظه کنسول بازی بیش از بقیه موارد توجه کاربران را جلب کرده است. کاربران زیادی در سراسر دنیا بارها نسبت به عدم فراهم بودن شرایط لازم برای نصب بازی‌های جدید در کنسول پلی استیشن انتقاد کردند. اکنون هر کاربری می‌تواند قبل از نصب بازی مورد علاقه خود در دستگاه، فضای ذخیره‌سازی موجود را بررسی کرده و در صورت نیاز بازی دیگری را حذف کند.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته