دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1399 - 11:34
با اضافه کردن ویژگی‌های جدید؛

اینستاگرام دهمین سال تولید خود را جشن می‌گیرد

اینستاگرام قصد دارد به مناسب دهمین سال راه‌اندازی این اپلیکیشن خدمات جدیدی را به کاربران ارائه دهد.
کد خبر : 521082
این 1.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا، اینستاگرام به زودی 10 ساله می‌شود و مدیران این شرکت قصد دارند ویژگی‌های جدیدی را به این شبکه اجتماعی اضافه کنند. در واقع اینستاگرام می‌خواهد با اجرای سیاست‌هایی متفاوت کاربران را بیش از گذشته به مهربانی با سایر اعضای این شبکه اجتماعی دعوت کنند.


اینستاگرام به کاربرانی که با به اشتراک‌گذاری پست‌های جنجال‌برانگیز سایر کاربران را تحریک می‌کنند هشدار می‌دهد و اگر کاربر مورد نظر این هشدارها را جدی نگیرد اینستاگرام حساب او در این شبکه اجتماعی را مسدود می‌سازد. همچنین اگر کاربری قصد داشته باشد با زورگویی کاربر دیگری را به مجبور به تبعیت از گرایشات خود کند اینستاگرام به سرعت با او برخورد می‌کند.



اینستاگرام علاوه بر موارد مذکور در حال آزمایش قابلیتی است که براساس آن کاربران که از دریافت نظرات غیراخلاقی و توهین‌آمیز در  مورد پست‌های خود ناراحت هستند در آینده راحت‌تر از گذشته از این شبکه اجتماعی استفاده کنند. به زودی نظرات منفی  از قسمت کامنت‌های اینستاگرام پنهان شده و در صورتی که کاربری مزاحمت‌های خود را تکرار کند مورد پیگرد قرار می‌گیرد.


دیگر ویژگی که قرار است به اینستاگرام اضافه شود خدمات نقشه عکس است. البته این قابلیت در گذشته نیز وجود داشت ولی به دلایلی از سال 2016 اینستاگرام آن را از دسترس خارج کرد. در نسخه آینده اینستاگرام کاربران می‌توانند محل ثبت پست‌ها و استوری‌های خود را روی نقشه ببینند. این نقشه خصوصی خواهد بود و امکان اشتراک گذاری آن با کاربران دیگر وجود ندارد.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته