دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1399 - 16:23

باگ‌های iOS 14 با آپدیت بعدی برطرف می‌شود

اپل اعلام کرد مشکلات موجود در نسخه 14 سیستم عامل iOS را با ارائه بروزرسانی برطرف می‌کند.
کد خبر : 518015
سیستم 1.jpeg

 به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا، یکی از تغییرات قابل توجه در سیستم عامل iOS 14 امکان تنظیم برنامه‌هایی نظیر جیمیل، گوگل کروم و فایرفاکس به عنوان نرم‌افزارهای پیش‌فرض است. اما پس از ارائه این نسخه از سیستم عامل iOS مشخص شد بسیاری از کاربران برای اجرای این اپلیکیشن‌ها در گوشی خود مشکل دارند و نمی‌توانند از آن‌ها به درستی استفاده کنند.


شرکت اپل در پاسخ به درخواست‌های ارسالی مبنی بر برطرف‌سازی مشکلات سیستم عامل iOS 14 اعلام کرد به زودی نسخه بروزرسانی شده آخرین سیستم عامل iOS را طراحی و آماده کرده و آن را به کاربران ارئه می‌دهد. قرار است باگ‌های کنونی iOS در نسخه بعدی کاملاً برطرف شود.



البته باگ‌های سیستم عامل iOS 14 تنها به برنامه‌های کروم، فایرفاکس و سرویس پست الکترونیکی گوگل منحصر نشده و کاربران زیادی نسبت به عدم امکان اتصال گوشی به تلویزیون و سایر سیستم‌های هوشمند انتقاد کردند. کارشناسان فناوری معتقدند نسخه اولیه سیستم عامل‌ها معمولا مشکلات زیادی دارد و این باگ‌ها به تدریج برطرف می‌شود. کاربران با اعلام باگ‌های مدنظر خود می‌توانند به برطرف شدن زود هنگام آن‌ها کمک کنند.


اپل هم‌زمان با معرفی و عرضه سیستم عامل iOS 14 نسخه‌های هماهنگ با تبلت و تلویزیون و ساعت این شرکت را نیز ارائه کرد تا کاربران بتوانند محصولات مختلف اپل را در کوتاه‌ترین زمان بهم متصل کنند.


انتهای پیام/4144/


 


انتهای پیام/

برچسب ها: سیستم عامل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته