دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1399 - 09:55
در راستای توانمندسازی دانشجویان در حل نیازهای شرکت‌های بزرگ؛

مسابقه «ره نشان» برگزار می‌شود

مسابقه «ره نشان» در راستای به‌کارگیری توانایی دانشجویان برای رفع نیاز شرکت‌های بزرگ صنعتی با حمایت بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.
کد خبر : 511930
plan-800x450.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سومین دوره  از مسابقات ره‌نشان در راستای ایجاد فضای پرنشاط علمی و پژوهشی بین دانشجویان و ترغیب آنها برای رفع نیازهای جامعه در پنج محور توسط یکی از کارگزاران بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.


این رویداد  مسئله‌محور در زمینه حل مسائل صنعتی 30 شرکت بزرگ برگزار می‌شود. ره‌نشان که با شعار «خودتو دست‌کم نگیر؛ دست‌به‌کار شو» در محورهای آب و محیط‌زیست، هوشمندسازی، حمل‌ونقل، انرژی و زیست‌فناوری برگزار می‌شود برای دانشجویانی است که علاقمند به فعالیت در شرکت‌های صنعتی هستند.


دانشجویان سال سوم و چهارم کارشناسی و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های فنی مهندسی و علوم پایه می‌توانند در مسابقه ره‌نشان شرکت کنند. برترین تیم‌ها از مزایای دو طرح شهید احمدی روشن و شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند خواهند شد.


برگزاری کارگاه‌های آموزشی عمومی و تخصصی، راهبری تخصصی شرکت‌ها، تیم‌سازی، بهره‌مندی از امتیاز نخبگی بنیاد ملی نخبگان، اعطای جایزه نقدی به برگزیدگان از مزایای شرکت در این مسابقه به شمار می‌رود. شرکت‌های صنعتی که قرار است تیم‌های برگزیده در آنها مشغول به کار شوند متعهد هستند که تا پایان پروژه در راستای رفع نیازشان مبتنی بر تحقیق و توسعه، از تیم‌ها حمایت به عمل بیاورند.


فراخوان این دوره از مسابقه و رویداد ره‌نشان برای ثبت‌نام و انتخاب حوزه تخصصی از 14 تا 25 شهریور است؛ علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت rahneshan.ir اقدام کنند. همچنین اوایل مهرماه مسابقه به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند.


همچنین در راستای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اول دی‌ماه، جشن پرتاب  و اعلام نتایج تیم‌های برگزیده و ادامه همکاری با شرکت‌ها خواهد بود. این رویداد که از رویدادهای بنیاد ملی نخبگان به شمار می‌رود، سعی دارد دانشجویان را در مسیر حل مسئله  شرکت‌های بزرگ صنعتی  با همکاری انجمن‌های علمی قرار دهند.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

برچسب ها: توانمندسازی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته