دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1399 - 18:47
انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران طی پیامی مطرح کرد؛

خدمات خالصانه، خیر ماندگار حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان

انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران طی پیامی در گذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله حسینیان را تسلیت گفت.
کد خبر : 510850

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران طی پیامی در گذشت  حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله حسینیان را تسلیت گفت.


متن این پیام به شرح زیر است: 


بسم‌الله الرحمن الرحیم


 انا لله و انا الیه راجعون


السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح آلتی حلت بفنائک


در ایام مصیبت و حزن اهل‌بیت علیهم‌السلام، خبر عروج ملکوتی عالم مجاهد حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله حسینیان، موجب تأثر و تأسف علاقه‌مندان، خدمتگزاران و نیروهای انقلاب اسلامی گردید. بدین‌وسیله ضایعه فقدان این شاگرد و یار و سرباز فداکار حضرت امام خمینی (قدس سره) و مقام معظم رهبری (دام‌ظله) را محضر همه پیروان ولایت و دلسوزان انقلاب اسلامی به‌ویژه خانواده محترم و شاگردان ایشان تسلیت عرض نموده، از پیشگاه خداوند کریم برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماید.


خدمات خالصانه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینیان به انقلاب بزرگ اسلامی به‌ویژه پرورش پژوهشگران و تاریخ‌پژوهان عرصه انقلاب اسلامی و به سامان رساندن زمینه و بستر مناسب برای مستند ساختن صحیح تاریخ گرانبار انقلاب اسلامی، خیر ماندگار و ذخیره‌ای حسنه در فهرست بلند خدمات آن عزیز به‌شمار می‌آید که امید است باهمت و تلاش همه دلسوزان همچنان استمرار یابد و به نتایج ارزشمند بیشتری منتهی شود.


انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران، باوقوف بر خدمات جهاد گونه مرحوم حسینیان با گرامیداشت یاد آن مرحوم تلاش خواهد کرد با بهره‌گیری از رهنمودهای گرا سنگ و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای در مسیر تبیین، تشریح و مستندسازی اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی گام‌های اساسی بردارد و مسیر و راهی را که مرحوم حسینیان در طول سالیان پرفرازونشیب گذشته با پایمردی و خلوص طی نمود، همچنان پرفروغ نگه دارد. انشا الله


انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب