دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1399 - 10:08
صالحی‌آرا مطرح کرد؛

تدوین برنامه سال جدید مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی/ لزوم تلاش برای حفظ مدال نوکری به جامعه ایثارگری

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سال برنامه‌ای ما مانند سال دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای شهریور ۹۹ تا ۳۱ مردادماه سال ۱۴۰۰ بوده و برنامه امسال بهتر از سال گذشته تدوین و تهیه شده است.
کد خبر : 510672
139212181356003702298624.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، احمد صالحی آرا در گردهمایی روسای شاهد و ایثارگران واحدهای استان تهران که صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: خدمت‌گذاری به مردم از برترین کارها و حائز اهمیت است.
وی افزود: خدمت به ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدا یکی از توفیقاتی بوده که قسمت ما شده است؛ در این مسیر مشکلاتی بسیاری وجود دارد و باوجود کم لطفی مسئولان به سازمان ایثارگران، از اهمیت این کار کم نمی‌شود.
رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: خدمت به خلق خدا از ویژگی‌های مومنان است و با کمترین جایگاه تشکیلاتی در این مجموعه ایستاده‌ایم. باید تلاش کنیم مدال افتخار و نوکری به جامعه ایثارگری را حفظ کنیم.
صالحی‌آرا تشریح کرد: تلاش می‌کنیم خدمت‌گذاری بهتری داشته باشیم. سال برنامه‌ای مرکز امور شاهد و ایثارگران همانند سال دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای شهریور ۹۹ تا ۳۱ مردادماه سال ۱۴۰۰ بوده و برنامه امسال بهتر از سال گذشته تدوین و تهیه شده است.
وی با اشاره به نام سال جاری ادامه داد: سال ۹۹ به عنوان سال جهش از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است که باید این نامگذاری در برنامه‌های ما مورد توجه قرار بگیرد.
رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: نباید از نام سال تنها در سخنران‌ها و دستنوشته‌های خود استفاده کنیم بلکه باید در عمل از این نامگذاری بهره ببریم.
انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته