دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1399 - 17:34
پیش از فصل پائیز؛

مدل جدید خودروی مازراتی رونمایی می‌شود

مازراتی تا پیش از پائیز سال جاری مدل جدید خودروی این شرکت با نام ام‌سی20 را رونمایی می‌کند.
کد خبر : 508991
مازراتی 2.jpg

 به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، خودروی سوپراسپرت جدید مازراتی در تاریخ 19 شهریور سال جاری برای اولین بار در جاده‌ای عمومی مورد آزمایش قرار می‌گیرد.


با اینکه تاکنون چند عکس جاسوسی از این خودرو منتشر شده ولی اطلاعات زیادی از ظاهر اتومبیل جدید مازراتی در دسترس نیست از همین رو علاقه‌مندان به خودروهای سوپراسپرت با اشتیاق زیادی در انتظار رونمایی از خودروی جدید مازراتی با نام MC20 هستند.



اتومبیل MC20 اولین خودرویی است که به نسل جدید موتورهای V6 شرکت مازراتی مجهز شده و قرار است توانایی‌های خود را به رخ رقیبان بکشد. این موتور 3.0 لیتری قدرتی برابر با 621 اسب‌بخار و گشتاوری به اندازه 538 نیوتن‌متر دارد.


کارشناسان خودرو معتقدند مهندسان ایتالیایی در طراحی سوپراسپرت جدید مازراتی از موتور اتومبیل‌های مخصوص مسابقات فرمول یک الگوبرداری کرده‌اند و سیستم احتراق داخلی موتور را برای ارائه بهترین عملکرد ممکن آماده ساخته‌اند. خبرهای غیررسمی حاکی از آن است که مازراتی در سال 2021 قصد معرفی چند خودروی جدید را دارد.


مازراتی هنوز قیمتی برای اتومبیل ام‌سی20 تعیین نکرده ولی باتوجه به امکانات و ویژگی‌های این سوپراسپرت نباید توقع داشت که بتوان آن را با هزینه‌ای کم خریداری کرد.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته