دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا مطرح کرد؛

افزایش ابتلای کودکان به ویروس کرونا/ وقتی معلمان آمریکایی استعفا می‌دهند

آمار کرونا در ایالات متحده نشان می‌دهد ابتلای کودکان به این بیماری به طور پیوسته در حال افزایش است.
کد خبر : 508220
be2427fc-673c-4302-8c90-a5a1fdb84f94.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از سی ان ان، حدود 22درصد از جمعیت ایالات‌متحده را کودکان تشکیل می‌دهند. به‌گفته کارشناسان سلامت، اکنون بیش از 7درصد کل مبتلایان به کرونا در این کشور به کودکان تعلق دارد. تعداد و نرخ موارد ابتلای کودکان از ماه مارس تا ژوئیه به‌طور پیوسته در حال افزایش است.


این اطلاعات در کنار دستورالعمل‌‌های به‌روز‌شده از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا برای کودکان منتشر شده است.


شواهد اخیر نشان می‌دهد كه كودكان احتمالاً در مقایسه با بزرگ‌سالان دارای بار ویروسی یكسان یا بالاتری هستند و همچنین می‌توانند ویروس را به‌طور مؤثر در خانواده و محیط‌های اردو گسترش دهند.


مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا می‌گوید، انتقال ویروس به کودکان و یا در بین آنها ممکن است در بهار و اوایل تابستان به دلیل اقداماتی همچون قرنطینه و تعطیلی مدارس کاهش یافته باشد. اما اکنون مدارس و دانشگاه‌ها در سراسر کشور در حال بازگشایی هستند و در برخی موارد مسئولان مجبور شده‌اند پس‌ازاینکه تست دانش آموزان و کارکنان مثبت اعلام شده، رویکرد خود را اصلاح کنند.


اخیراً مسئله بازگشایی مدارس بین رهبران محلی و ایالتی موردبحث و گفتگو بوده است چراکه می‌تواند موجب افزایش کرونا شود. حتی در بعضی موارد، معلمان از ترس ابتلا به کرونا، استعفا داده‌اند.


انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

برچسب ها: کودکان کرونا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته