دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1399 - 10:43

نمایشگاه اینوتکس 2020 فردا شروع به کار می‌کند

نمایشگاه اینوتکس 2020 امسال به دلیل شیوع کرونا در جهان و تأثیرات ناشی از آن از 22 تا 25 مرداد به صورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر : 507319
BS0K0304.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،  نهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری یا اینوتکس 2020 با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا و جلوگیری از تجمع افراد به شکل مجازی از 22 تا 25 مرداد برگزار می‌شود. این نمایشگاه  که هر سال میزبان جمعی از استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، منتورها و مخترعان است، در اقدامی خلاقانه و هوشمندانه برگزاری فیزیکی این نمایشگاه را لغو و پلترفمی برای برگزاری مجازی آن تهیه کرد.


فضای نمایشگاه به صورت سه‌بعدی شبیه‌سازی شده و شرکت‌‌کنندگان  محصولات، خدمات و فناوری‌های خود را در غرفه‌های مجازی به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند. دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس 2020 حداکثر تلاش خود را کرده تا بخش اعظمی از آن را در بستر اینترنت و فضای مجازی  پیاده‌سازی کند. در بخش نمایشگاهی، از شرکت‌ها خواسته شده تا فایل‌های کاتالوگ، فیلم و اطلاعات مورد نیاز برای آشنایی با محصولات را  بارگزاری کنند و در اختیار بازدیدکنندگان قرار بدهند تا نمایشگاه مجازی حس نمایشگاه فیزیکی را به مخاطب منتقل کند.


اپلیکیشن ویژه‌ای برای نمایشگاه اینوتکس توسعه داده شده که مبتنی بر هوش مصنوعی است و امکان برقراری ارتباط هوشمند میان بازدیدکنندگان، شرکت‌ها و بازدیدکنندگان، حضور در رویدادها و اطلاع‌رسانی از برنامه‌‌ها را فراهم می‌کند.  در فضای نمایشگاه مجازی غرفه‌ای مانند غرفه نمایشگاه فیزیکی برای شرکت‌ها طراحی می‌شود تا بازدیدکنندگان قادر به دیدن غرفه هر شرکت و استارت‌اپ باشد. با استفاده از این پلتفرم می‌توان فرد مجازی را به عنوان مسئول غرفه داخل آن قرار داد تا با بازدیدکنندگان چت کند و به سوالات آنها پاسخ دهد.


در خلال برگزاری این نمایشگاه تخصصی، رویدادهایی چون اینوتکس پیچ، استیج، کافه سرمایه اینوتکس و اینوتکس تلنت نیز صورت می‌گیرد که هر کدام از آنها فرصتی منحصربه‌فرد به استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا برای شبکه‌سازی، برقراری ارتباط و جذب سرمایه می‌دهد.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته