دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1399 - 11:55

ابراز همدردی جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران در مقابل سفارت لبنان در تهران

جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران در مقابل سفارت لبنان در تهران با روشن کردن شمع به ابراز همدردی با مردم لبنان پرداختند.
کد خبر : 506300
101.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران در مقابل سفارت لبنان در تهران با روشن کردن شمع به ابراز همدردی با مردم لبنان پرداختند.



گفتنی است، انفجار روز گذشته در بیروت حاصل اشتعال مواد محترقه در انبار شماره ۱۲ بندر این شهر بود. این انفجار خسارت‌های مادی گسترده‌ای در محل حادثه برجای گذاشته و تعداد زیادی زخمی شده‌اند که با آمبولانس به بیمارستان‌ها منتقل شدند.


 صدای انفجار فراتر از بیروت در شهر صیدا و منطقه جبل لبنان نیز شنیده شد. این انفجار بزرگترین انفجار در بیروت از سال ۲۰۰۵ و حادثه ترور رفیق حریری به شما می‌رود.



همچنین صدای انفجار تا ۸ کیلومتری از محل انفجار در بیروت حدود شهر نبیه شنیده شد. بسیاری از مناطق پایتخت لبنان زیان دیدند و نمی‌توان خسارات را به منطقه‌ای محدود کرد. استاندار بیروت می‌گوید بیروت شهری آسیب دیده به حساب می‌آید و حجم خسارات بسیار زیاد است. در پی وقوع انفجار مهیب در بیروت، حسن دیاب نخست‌وزیر لبنان امروز را عزای عمومی اعلام کرد.



انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته