دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1399 - 18:57
جلیل دارا:

رویکرد بسیج اساتید حل مسائل کشور است/ شهید چمران در عرصه مبارزه و علم فردی جهادگر و انقلابی بود

مسئول بسیج اساتید تهران بزرگ گفت: شهید چمران در عرصه مبارزه و علم، فردی جهادگر و انقلابی بود و برای او فرقی نمی‌کرد که در کدام سنگر مبارزه می‌کند.
کد خبر : 497047
_MID1060.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جلیل دارا در سومین آئین بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی که عصر امروز در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار کرد: از سه سال قبل قرار شد که در سالروز بسیج اساتید همایشی تحت عنوان استاد در تراز انقلاب اسلامی برگزار شود و خوشحالیم که امسال سومین آئین بزرگداشت استاد در تراز انقلاب اسلامی را توانستیم برگزار کنیم.
وی افزود: شهید چمران در عرصه مبارزه و علم فردی جهادگر و انقلابی بود و برای او فرقی نمی‌کرد که در کدام سنگر مبارزه می‌کند و در همه عرصه‌ها خوب درخشید و به وظایف خود عمل کرد.
مسئول بسیج اساتید تهران بزرگ بیان کرد: رویکرد بسیج اساتید این است که اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیفزاید. اگر اقتدار نظامی داریم، مرهون اقتدار علمی شهید طهرانی‌مقدم‌هاست. اگر آمریکای سلطه‌گر جرأت نمی‌کند که با اعزام ۵ نفتکش ایرانی به ونزوئلا، پاسخ بدهد به این دلیل است که به اقتدار نظام اسلامی پی برده است.
دارا خاطرنشان کرد: در بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران ۶۰ گروه حل مسئله برای برطرف کردن مشکلات و مسائل جامعه راه‌اندازی شده است که ۱۰ گروه در آخر تیرماه ۹۹ ماموریت‌محور می‌شود. همچنین ۲۶ اندیشکده راهبردی در بسیج اساتید وجود دارد که همگی به دنبال حل مسائل کشور و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی است.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب