دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان فناوری اطلاعات خبر داد؛

اتصال مراکز فرهنگی و گردشگری به اینترنت جهانی

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران از اتصال مراکز فرهنگی و گردشگری کشور به شبکه جهانی اینترنت خبر داد.
کد خبر : 496084
ناظمی 2.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنيان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات از اتصال مراکز گردشگری کشور به شبکه اینترنت جهانی از طریق فیبر نوری خبر داد.


ساعاتی پیش حساب رسمی سازمان فناوری اطلاعات کشور به نقل از رئیس این سازمان در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد: نوروز امسال ۵۰ هزار مخاطب از طریق تورهای مجازی از موزه‌ها، اماکن و بناهای فرهنگی بازدید کردند که این استقبال بی‌نظیر نتیجه هم‌افزایی فناوری اطلاعات با حوزه فرهنگ و موزه‌داری است.



پس از انتشار این توئیت ناظمی در صفحه شخصی خود در همین شبکه اجتماعی ضمن بیان نام تعدادی از مراکز فرهنگی و گردشگری نوشت: برخی از مراکز فرهنگی از جمله مجموعه کاخ موزه گلستان، تالار وحدت، موزه برج آزادی و کاخ نیاوران از طریق فیبر نوری به شبکه اینترنت جهانی متصل شدند.



با به وجود آمدن چنین شرایطی مردم می‌توانند بدون مراجعه حضوری به مراکز فرهنگی مذکور در خانه خود و از طریق رایانه‌های شخصی گردش‌های فرهنگی خاطره‌انگیزی را تجربه کنند. برگزاری تورهای مجازی در شرایط کرونا علاوه بر افزایش سطح فرهنگ جامعه به همه مردم امکان مراقبت‌های بیشتر بهداشتی را می‌دهد.


انتهای پیام/4144/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته