دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1399 - 08:00
فناوری در مبارزه با کرونا/1

خدمت‌رسانی روبات‌ها در فروشگاه‌ها+فیلم

یک شرکت روباتیک، روباتی را ساخته است که می‌تواند موجودی فروشگاه را شمارش کند و در بحران ویروس کرونا جایگزین یک نیرو در فروشگاه شود.
کد خبر : 486331
bossa-nova-shelf-scanning-robot-application-image.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، یک شرکت روباتیک، روباتی را ساخته است که می‌تواند موجودی فروشگاه را شمارش کند و در بحران ویروس کرونا جایگزین یک نیرو در فروشگاه شود.


شرکت روباتیک Bossa Nova، یک شرکت استارت‌آپ است که برای صنعت خرده‌فروشی جهانی، روباتی را توسعه داده که قادر است موجودی فروشگاه را دقیقاً حساب کند.


با توجه به کمبود کارکنان در دوران ویروس کرونا، و همچنین به‌منظور تماس کمتر کارکنان فروشگاه با مشتریان، وجود این روبات می‌تواند کمک بسیاری به فروشندگان کند.


این روبات به صورت مستقل حرکت کرده و به‌طور خودکار قفسه‌های فروشگاه را اسکن می‌کند.





این روبات‌ها در حال حاضر در 50 فروشگاه در سراسر ایالات متحده مستقر شده‌اند. این روبات به آرامی در راهروهای فروشگاه حرکت کرده و مشکلات مربوط به قیمت‌گذاری، تمام شدن محصول و بی‌نظمی قفسه‌ها را بررسی می‌کند.


استفاده از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل موجودی در قفسه‌ها یک الگوی اثبات شده است. به گفته شرکت سازنده، فروشگاه‌ها از این روبات برای ارائه سه‌برابر بینش سریع‌تر و دو برابر دقت بیشتر در مقایسه با روند دستی خود، استفاده می‌کنند.


انتهای پیام/4112/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته