دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1398 - 15:58
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز مطرح کرد؛

مکتب سلیمانی هیمنه و هیبت پوشالی استکبار جهانی را فرو ریخت

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: تروریست‌های آمریکایی خیال می‌کردند با به شهادت رساندن فرمانده رشید اسلام سبب کاهش قدرت جبهه مقاومت اسلامی می‌شوند.
کد خبر : 469936
AALI2552.jpg

حامد علی‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به نقش کلیدی مکتب شهید سلیمانی در از بین رفتن هیبت پوشالی آمریکا اظهار کرد: در روزهای گذشته شاهد رونمایی از طرح ننگین و دروغین به اصطلاح «معامله قرن» از سوی رئیس جمهور دولت تروریست آمریکا برای رسمیت بخشیدن به اشغال‌گری رژیم غاصب صهیونیستی بر سرزمین های فلسطینیان و بخصوص قدس شریف بودیم.


وی افزود: ترامپ در مراسم رونمای از طرح معامله قرن گفته است: «در این چشم‌انداز، اورشلیم (بیت‌المقدس) همچنان پایتخت بلامنازع اسرائیل باقی می‌ماند! این کار سختی نیست؛ این کار را ادامه می‌دهیم و ایالات متحده حاکمیت اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد». این سخن نمایانگر زاویه‌ای دیگر از ظلم و ستم استکبار جهانی است که در راس آن آمریکا و اسرائیل قرار دارند. این زیاده خواهی و استکبار ورزی با هدف سلطه بر منابع و منافع ملت‌هایی است که در طول قرن‌های اخیر به شکل‌های متفاوت در حال اجراست.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز مطرح کرد: این طرح ننگین از جانب افرادی طراحی و ارائه شده که بارها ثابت کرده به اصول و قواعد بین‌المللی پایبند نیستند، و به طرق مختلف در پی بر هم زدن معادلات جهانی بوده‌اند و با منطق زور و قلدری خواهان سطله همه جانبه و ایجاد نظم نوین جهانی خود هستند. و تنها کشور‌ها و ملتی اجازه عرض اندام و آزادی دارند که این منطق را بپذیرند و علیه آمریکا و صهیونیسم فعالیت نکنند.


علی‌زاده گفت: پس از انتشار طرح موسوم به «معامله قرن»، واکنش‌های گسترده جهانی علیه آن شد که مخالفت تمام ملت‌های آزادی خواه، چه مسلمان و چه غیر مسلمان را به همراه داشت.


وی ادامه داد: کاخ سفید از این طرح به عنوان «چشم انداز صلح» نام برده است. کشوری که چند وقت پیش با حمله تروریستی به فرماندهان جبهه مقاومت، جلوه‌ای از تروریست دولتی را نمایان کردند و باعث بی‌ثباتی و بهم ریختن منطقه خاورمیانه شدند. حال این تروریست‌های بین‌المللی، غاصبان بین المللی گشته‌اند و به این طرح روی آورده‌اند تا جنایات خود را علیه ملت فلسطین به شکل خاص و ملت‌های مستضعف جهان به شکل عام تکمیل کنند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز بیان کرد: اگر با این طرح به دنبال صلح و آرامش برای صهیونیست‌ها و اشغالگران بیت المقدس هستند و خواب تهی کردن قدس اشغالی از هویت اسلامی و اعطای هویت یهودی به قبله مسلمین را می‌بینند، قطعاً نخواهد توانست فریاد عدالت خواهی ملت فلسطین و دیگر آزادی‌ خواهان جهان را که امروز در قامت ملت مقاومت ظهور پیدا کرده است را خاموش کنند.


علی‌زاده ادامه داد: دولت تروریست آمریکا خیال می‌کرد با کشتن فرماندهان جبهه مقاومت، باعث شکست و عقب نشینی این جبهه خواهد شد ولی تشییع شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همرزمانشان در سراسر جهان، سیلی محکمی بود که آمریکا و استکبار جهانی خورد. بعد از یوم الله‌های ایران و عراق، شاهد گسترش موج حق طلبی و ظلم ستیزی، توسعه کمی و کیفی جبهه مقاومت در جهان بوده‌ایم و این مکتب سلیمانی بود که هیمنه و هیبت پوشالی استکبار جهانی را فروریخته ریخت و باعث شکست معامله قرن خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد: از زمان اشغال سرزمین فلسطین به ویژه پس از جنگ ۱۹۶۷ میلادی تاکنون غاصبان این سرزمین با حمایت قدرت‌های استکباری و برخی حکام مزدور، خودباخته و خودفروخته‌ کشورهای عربی نقشه‌های فراوانی در قالب طرح‌های به اصطلاح صلح ولی در واقع برای مشروعیت بخشیدن به تجاوز و اشغالگری ترسیم نموده‌اند که همگی بدون استثنا با شکست مواجه گردیده است. این طرح نیز سرانجامی جز شکست برای مستکبران نخواهد داشت.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز بیان کرد: در این شرایط این حق مشروع فلسطینیان است که با تمام توان، مبارزه و مقاومت سلحشورانه خود را علیه اشغالگران ادامه دهند تا اهداف ملی خود را محقق سازند و با تکیه بر اراده و خرد جمعی، اعم از مسلمان، مسیحیان و یهودیان برای آینده خود تصمیم بگیرند و این تصمیم باید مورد قبول جامعه جهانی باشد.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته