دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1398 - 15:45
معاون خواهران سازمان بسیج دانشجویی:

دومین همایش بانوی انقلابی در سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود

معاون خواهران سازمان بسیج دانشجویی گفت: دومین همایش بانوی انقلابی همزمان با ایام چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی سازمان بسیج دانشجویی دانشجویی 15 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر : 352562
19.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، فاطمه گریوانی از برگزاری دومین همایش بانوی انقلابی با هدف تبیین شاخص‌های الگوی سوم زن در محل سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی خبر داد و گفت: الگوی سوم زن اصطلاحی است که رهبر انقلاب چندین سال قبل در مورد آن توضیح دادند و فرمودند که الگوی سوم زن ( الگوی زن اسلامی) الگوی نه شرقی نه غربی است که الگوی شرقی قبل از انقلاب برای زن ایرانی تبیین شده بود و زن را در حاشیه تاریخ و بی‌تأثیر در اجتماع و سرنوشت کشور خود می دید و الگوی زن غربی نیز بیشتر با هدف نگاه بر جنسیت زن و ارتداد مرد بر او می‌نگرد اما الگوی سوم زن ثابت می‌کند.


وی افزود: که یک زن مسلمان می‌تواند با حفظ حجاب و عفت خود تار و پود خانواده را حفظ کند و از سوی دیگر در متن جامعه نیز منشأ تغییرات و اثرات مفید در جامعه و سرنوشت کشور خود باشد.


مسئول معاونت خواهران بسیج دانشجویی کشور با اشاره بر تقویت رویکرد مسئله محور همایش امسال بانوی انقلابی عنوان کرد: با توجه به نامگذاری سال رونق تولید و جهت تقویت رویکرد مسئله محوری همایش و نیز نزدیکی برگزاری همایش به زمان انتخابات مجلس امسال دومین سال همایش را باموضوع مشارکت اقتصادی بانوان و معیارهای نماینده تراز انقلاب با تکیه بر مسائل حوزه زنان و خانواده برگزار خواهیم کرد. 


گریوانی ادامه داد: اساتید برجسته و متخصص کشوری به عنوان سخنران این همایش ارزشمند حضور خواهند داشت و عمده مباحث خود را در قالب اقتصاد و موضوع انتخابات  و نماینده تراز انقلاب اسلامی ارائه خواهند کرد. 


وی با اشاره بر استقبال بی‌نظیر مخاطبان از اولین همایش بانوی انقلاب، تصریح کرد: نخستین همایش بانوی انقلابی که در بهمن‌ماه سال ۹۷ برگزار شد با استقبال بی‌نظیر مخاطبان به ویژه در استان‌ها همراه بود که تولید برخی آثار ادبی، هنری و علمی تنها بخشی از دستاوردهای برگزاری این همایش بود. 


مسئول معاونت خواهران بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: خانواده شهدای مقاومت و مدافع حرم به عنوان میهمانان ویژه این همایش حضور خواهند داشت. نکته قابل تأمل این همایش این است که اکثر افراد برگزیده از متولدین پس از انقلاب هستند.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته