دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1398 - 16:59
رئیس سازمان امور دانشجویان:

کانون‌های همیار سلامت در دانشگاه‌ها در برنامه پیشگیری از کرونا مشارکت کنند

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: کانون‌های همیار سلامت به منظور جلوگیری از ویروس کرونا باید آموزش‌های لازم را ببینند و در اجرای برنامه کشوری آموزشی و پیشگیری از این ویروس که از هفته آینده اعلام می‌شود با همکاری مراکز بهداشت و درمان دانشگاه هاکمک نمایند.
کد خبر : 469820

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه اصفهان، مجتبی صدیقی در چهارمین همایش کشوری کانون‌های دانشجویی دستیاران سلامت روان که در دانشگاه اصفهان برگزار شد اظهار کرد: کانون‌های همیاران سلامت سابقه طولانی ندارند ولی چون برمبنای یافته‌های علمی بنا شده‌اند همواره موفق و پایدار خواهند بود. این کانون‌ها می‌توانند ارتباط موثری با مراکز مشاوره داشته باشند.


وی افزود: تلاش برای بهبود فضای عمومی دانشگاه را ضروری دانست و افزود: افزایش احساس نشاط در جوانان بسیار ضروری و مهم است. در باب عوامل احساس خوشبختی و مؤلفه‌های واقعیت خوشبختی در دانشجویان باید توجه بیشتری انجام شود و کانون‌ها در این رابطه آموزش‌های لازم را ببینند.


رئیس سازمان امور دانشجویان آموزش مهارت‌های زندگی را در تقویت احساس خوشبختی مهم و اساسی دانست و بر کارهای فرهنگی مناسب با روحیات جوان تاکید کرد.


در پایان این همایش از کانون‌های برتر کشوری و مجریان همایش‌های سال گذشته تقدیر شد.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته