کسبوکارهای اینترنتی چه الزاماتی دارند؟
به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانشبنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، امروزه اغلب کسبوکارها با توسعه زیرساختهای فناوری در دنیا بهسوی پلتفرمهای اینترنتی حرکت میکند. سرویسدهی مناسب همراه با صرفهجویی در زمان از عمده دلایل مخاطبان برای استفاده از بسترهای اینترنتی است.
تمایل بازارهای جهانی بهسمت تجاریسازی فراگیر محصولات و خدمات در اقصی نقاط دنیا نیز از دیگر دلایل لزوم تقویت شرکتها در بسترهای اینترنتی است. هرچند که امروزه دانش بهکارگیری ابزارهای تجاری در بستر اینترنت فراگیر شده ولی توجه به معیارها و فنون این بستر کماکان ضروری و حیاتی است.
راهاندازی وبسایت اولین گام هویت دهی به کسبوکارهای اینترنتی است. شبکههای اجتماعی بهتنهایی نمیتوانند بسترهای مناسبی برای این نوع از کسبوکارها تلقی شوند، بنابراین برای راهاندازی یک سامانه فروش آنلاین، ساخت و پشتیبانی وبسایت الزامی بهنظر میرسد. ازطرفی باید گفت اعتماد کاربران و مخاطبان نسبت به سامانههای وبسایت بسیار بالاتر از شبکههای اجتماعی است.
شبکههای اجتماعی نیز میتوانند ابزار بسیار قدرتمندی برای معرفی وبسایت، محصولات و سامانه فروش اصلی بهشمار بیایند. صاحبان کسبوکار باید به جادوی شبکههای اجتماعی در تقویت برند تجاری خود اطمینان کنند.
تبلیغات مؤثر و مستمر در شکلگیری شخصیت یک کسبوکار بسیار مهم است. تبلیغات همواره در مقاطع مختلف رکن قابلتوجه کسبوکار بوده و امروز با گسترش سرویسهای تحت وب، توجه به تبلیغات در محصولات و خدمات در وبسایتهای مرتبط با آنها بسیار حائز اهمیت است.
انتهای پیام/4116/
انتهای پیام/