فیسبوک برای مشتریان لباس انتخاب میکند
به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانشبنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از انگجت، درست زمانی که فکر میکنید دانشمندان هوشمندترین روش ممکن برای استفاده از شبکه عصبی مصنوعی را پیدا کردهاند، تیم تحقیقاتی دیگری موفق به کشف راه بهتری برای استفاده از هوش مصنوعی میشود. برای نمونه میتوان به سیستم هوش مصنوعی جدید فیسبوک به نام «فشن پلاس پلاس» اشاره کرد.
این برنامه به کاربران در انتخاب لباسهای مد روز و شیک کمک میکند. فیسبوک برای آموزش اختیار سیستم هوش مصنوعی فشن پلاس پلاس از پایگاه اطلاعاتی شامل هزاران تصویر از لباسهای مد روز استفاده کرده است. یکی از نوآوریهای این سیستم هوش مصنوعی ارائه پیشنهادهای ظریف به کاربر است.
برای مثال فشن پلاس پلاس به کاربر پیشنهاد خرید یک دست لباس کامل را نمیدهد. در عوض پیشنهاد تعویض یک یا دو آیتم لباس را میدهد. این سیستم پیشنهادهای نامحسوسی در آراستن لباس(برای مثال تا زدن آستینها) به کاربر ارائه میدهد.
پیشنهادهای فشن پلاس پلاس معمولاً خلاقانه و شخصیسازی شده هستند. بسیاری از غولهای تکنولوژی مانند فیسبوک امیدوارند که هوش مصنوعی در آینده به طراحان لباس در خلق ظاهر و لباسهای جدید کمک کند.
انتهای پیام/4021/
انتهای پیام/