دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1398 - 19:29
جوانمردی:

باید برای بهره‌گیری از ظرفیت نسل جوان آمادگی داشته باشیم

مدیر هلدینگ «فن‌آپ» و عضو اتاق بازرگانی کشور بر اهمیت روزافزون نقش سرمایه‌های انسانی در مسیر توسعه گفت: آمادگی برای بهره‌مندی از ظرفیت نیروهای انسانی کشور کاری لازم و ضروری است.
کد خبر : 415682
shahab-javanmardi.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا شهاب جوانمردی، مدیر هلدینگ «فن‌آپ» و عضو اتاق بازرگانی کشور بر اهمیت روزافزون نقش سرمایه‌های انسانی در مسیر توسعه تأکید کرد و گفت: آمادگی برای بهره‌مندی از ظرفیت نیروهای انسانی کشور کاری لازم و ضروری است.


جوانمردی افزود:در گذشته سازمان‌ها نسبت به نیروی انسانی دست بالا را داشتند و انسان‌ها را به‌عنوان ابزاری می‌دیدند که باید به‌واسطه داشتن مهارت‌ها و ویژگی‌های خاص در یک سازمان استخدام شوند.»


جوانمردی با اشاره به تغییر ماهیت آموزش در نسل جدید و سرعت بالای کودکان در یادگیری خودآموخته و کار با فناوری‌های جدید، در مورد نحوه آمادگی شرکت‌ها در آینده برای به‌‌کارگیری این نسل هشدار داد و گفت: در آینده شاهد نسلی خواهیم بود که برای آموزش، رشد و ارتقا؛ معطل ما، سیستم آموزش و پرورش و آموزش عالی نیستند. این موضوع در نسل‌های جدید قابل ملاحظه است اما به سادگی از آن می‌گذریم.


مدیرعامل «فن‌آپ» در ادامه درباره تحولات چشم‌گیری که در فرآیند یادگیری صورت گرفته گفت: اگر ما در سازمان‌ها حواس‌مان به این تغییرات نباشد، از نیروی انسانی عقب خواهیم افتاد.


وی علی‌رغم تمام مشکلات ریز و درشت کشور، پتانسیل موجود در دانش‌آموزان، دانشجویان و جوانان کشور را بی‌نظیر دانست و گفت: در چنین شرایطی لازم است سازمان‌ها آمادگی صد‌درصدی را برای بهره‌گیری از این ظرفیت نشان دهند.


عضو اتاق بازرگانی افزود: برای متناسب کردن آموزش‌های جدید با روحیات و ویژگی‌های نسل جدید، نیاز به نگرشی تازه داریم و باید خود را با مقتضیات این دوران سازگار کنیم.


وی ادامه داد: تا وقتی که موضوع اهمیت سرمایه انسانی از حالت شعار خارج نشود و این مهم در ترازنامه‌ها و ارکان مختلف اداری سازمان‌های ما ثبت نشود، این باور در ما مدیران گذشته‌نگر محقق نخواهد شد.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

برچسب ها: اتاق بازرگانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته