دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1398 - 04:00

اپلیکیشن Pocket Vision توسط «آنر» برای افراد کم‌بینا معرفی شد

اپلیکیشن Pocket Vision توسط آنر برای افراد کم‌بینا معرفی شد، این نرم افزار شامل ۳ قابلیت تبدیل متن به گفتار، حالت زوم و حالت تصویر نگاتیو را دارد.
کد خبر : 414773
gsmarena_000.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اپلیکیشن Pocket Vision توسط آنر برای افراد کم‌بینا معرفی شد.


این نرم افزار مورد بحث به افراد نابینا در خواندن منو‌ها و متون ریز کمک شایانی خواهد کرد. برنامه کاربردی Pocket Vision، شامل ۳ قابلیت تبدیل متن به گفتار، حالت زوم و حالت تصویر نگاتیو را دارد.


نابینایان و کم‌بینایان امروزه امکانات نسبتاً پیشرفته و مدرنی را برای یک زندگی بهتر می‌توانند در اختیار داشته باشند. این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی HiAI هواوی و قابلیت تشخیص کاراکتر اپتیکال (OCR) متون را با صدای بالا برای کاربران می‌خواند و دارای قابلیت پشتیبانی از زبان‌های چینی، پرتغالی، اسپانیایی، آلمانی، انگلیسی و ایتالیایی است.


در حالت دوم این نرم‌افزار با بهره‎گیری از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی آنر۲۰، به افراد اجازه می‌دهد متن‌های ریز را بزرگ‌نمایی کرده تا به‌راحتی بتوانند آن‌ها را بخوانند. حالت سوم نیز با گذاشتن پالایه‌های متعدد و افزایش کنتراست تصویر، کیفیت عکس‌ها را بهبود می‌بخشد.


اپلیکیشن Pocket Vision هم‌اکنون از فروشگاه برنامه هواوی قابل دریافت است. البته بهترین نتیجه ممکن را با گوشی‌های سری ۲۰ می‌توان گرفت.


انتهای پیام/4108/


انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته