نرخ هدر دادن نقدینگی، آفت استارتآپهای نوپا است
به گزارش خبرنگار حوزه علم،فناوری و دانشبنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، استارتآپ در جهت حل یک مشکل و یا در نتیجه ظهور یک نیاز جدید، توسط شخصی که این نیاز و مشکل را تشخیص داده و نحوه برخورد با آن را میداند، راهاندازی میشود.
صاحبان کسبوکار همیشه درسهای جالبی از شکست میگیرند. دنیای استارتآپها هم به همین شکل است، همواره تلاش میکنیم که استارتآپها بتوانند از یک شکست فاجعهبار اجتناب کرده و مراحل رشد خود را با موفقیت ادامه دهند.
استارتآپهایی که از لحاظ نقدینگی دچار بحران شدهاند به آخر خط رسيدهاند. برای تمامی موسسانی که استارتآپ خود را به تنهایی راهاندازی کرده و با مشکل کمبود نقدینگی روبهرو شدند به دلایل زیادی این اتفاق پیش میآید.
صاحبان کسبوکار در ابتدا بودجه مناسبی در استارتآپ خود ندارند، آنها هیچ برنامه خاصی برای افزایش نقدینگی و یا جذب سرمایهگذار نداشته و نرخ هدر دادن نقدینگی در استارت آپ آنها بسیار بالا است.
انتهای پیام/4107/4116/
انتهای پیام/