دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1398 - 06:45
صاحبان کسب‌وکار بخوانند؛

جذب سرمایه خطرپذیر با شناخت کافی از بازار هدف تسهیل می‌شود

جذب سرمایه خطرپذیر (venture capital) از شرکت‌ها با شناخت کافی از بازار هدف تسهیل می‌شود.
کد خبر : 414971

به گزارش خبرنگار حوزه علم،فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، استارت‌آپ در جهت حل یک مشکل و یا در نتیجه ظهور یک نیاز جدید، توسط شخصی که این نیاز و مشکل را تشخیص داده و نحوه برخورد با آن را می‌داند، ‌راه‌اندازی می‌شود. در واقع ما در سیلابی از مشکلات حل نشده قرار داریم، تنها باید آنها را شناسایی کنیم. اگر فردی واقعاً علاقه‌مند به کارآفرینی باشد باید به گونه‌ای دقیق به اطراف خود توجه کند تا بتواند از یک نقطه درست کار خود را آغاز کند.


در واقع خلق یک ایده کاری چندان سخت نبوده اما اجرایی کردن آن ایده، چالشی بزرگ است. اگر ایده‌پردازی می‌خواهد کار جدیدی را آغاز کند،‌ باید به این دقت کند که ایده آغازین بسیار مهم است.


کارآفرینان استارت‌آپ‌های شکست‌خورده در خلاء زندگی می‌کنند. برای کارآفرینان آسان است که بر‌ روی موضوعی تمرکز کنند و آنقدر درگیر آن شوند که درنهایت چشم‌انداز خود را از دست دهند.


این یک واقعیت است که یکی از مزیت‌های کلیدی برای جذب سرمایه خطرپذیر (venture capital) از شرکت‌ها، شناخت کافی صاحبان کسب‌وکار از بازار هدف است که بتواند به آنها بازخوردهای مناسب داده و صحت استراتژی استارت‌آپ را تایید کند. به همین دلیل کارآفرین باید از محیط بسته خود خارج شده و بیشترین ارتباط را با بازار هدف خودش ایجاد کند.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته