دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1398 - 07:15
صاحبان کسب‌وکار بخوانند؛

لینک سازی اثرگذار برای محصولات، یکی از راهبردهای مهم بازاریابی اینترنتی است

لینک سازی اثرگذار برای خدمات و محصولات، یکی از راهبردهای مهم بازاریابی اینترنتی است.
کد خبر : 412705

به گزارش خبرنگار حوزه علم،فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بازاریابی محصولات و خدمات همواره یکی از مهم‌ترین چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای نوپا است، روش‌های مختلف بازاریابی در شرایط عادی می‌تواند بازدهی متفاوتی از خود نشان دهد که به‌نظر می‌رسد در چنین شرایطی شرکت‌ها باید اشراف کافی به راهبردهای بازاریابی داشته باشند.


از دیگر اقسام بازاریابی خدمات و محصولات دانش‌بنیان تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات اینترنتی همانند رپورتاژ آگهی به خبر تبلیغاتی گفته می‌شود که با هدف توسعه و ایجاد آگاهی برند و کسب‌وکار در سایت‌های معتبر خبری منتشر می‌شود. 
متن آگهی منتشر شده به صورتی تنظیم می‌شود که علاوه بر آشنایی و ارائه توضیحات مختصر و مفید در رابطه با برند، شامل چند کلمه کلیدی وب‌سایت تبلیغ دهنده نیز به‌صورت‌ فالو خواهد بود.
از آنجایی‌که یکی از استراتژی‌های موثر لینک سازی در سئو، ایجاد لینک‌های فالو در سایت‌های معتبر و با رتبه بالا است، از این سو، رپورتاژ آگهی این امکان را برای صاحبان کسب‌وکار میسر می‌سازد که با استفاده از یک متن خبری مناسب و ایجاد چند کلمه کلیدی و قرار دادن لینک بر روی آن، از طریق انتشار متن در سایت‌های معتبر، لینک‌های قوی به سمت سایت خود هدایت کنند. 


انتهای پیام/4107/4116/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته