دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1398 - 06:45
ایده‌پردازان بخوانند؛

شکست‌های مقطعی استارت‌آپ‌ها پدیده‌ای نهفته در ذات آنهاست

شکست‌های مقطعی استارت‌آپ‌ها پدیده‌ای نهفته در ذات آنهاست.
کد خبر : 415107

به گزارش خبرنگار حوزه علم،فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، استارت‌آپ در جهت حل یک مشکل و یا در نتیجه ظهور یک نیاز جدید، توسط شخصی که این نیاز و مشکل را تشخیص داده و نحوه برخورد با آن را می‌داند، ‌راه‌اندازی می‌شود. در واقع ما در سیلابی از مشکلات حل نشده قرار داریم، تنها باید آنها را شناسایی کنیم. اگر فردی واقعاً علاقه‌مند به کارآفرینی باشد باید به گونه‌ای دقیق به اطراف خود توجه کند تا بتواند از یک نقطه درست کار خود را آغاز کند.


همیشه درس‌های جالبی از شکست می‌گیریم. دنیای استارت‌آپ‌ها هم به همین شکل است. همواره تلاش می‌کنیم که استارت‌آپ‌ها بتوانند از یک شکست فاجعه‌بار اجتناب کرده و مراحل رشد خود را با موفقیت ادامه دهند. برخی از آن‌ها با موفقیت این راه را طی می‌کنند ولی تعداد زیادی گریبان‌گیر شکست می‌شوند. باید بپذیریم که این شکست در ذات استارت‌آپ‌ها نهفته است.


ایده استارت‌آپ‌های شکست‌خورده نمی‌تواند به‌شکل منحصربه‌فرد مشکل بزرگی را حل کند. جهان به سمت پیچیده‌ای در حال حرکت است. هرچه‌قدر که پیچیدگی جهان بیشتر می‌شود مشکلات بیشتری هم به وجود می‌آید که نیازمند راه حل‌های خاص خود هستند.


صاحبان ایده باید به این نکته توجه کنند که با پیدایش یک مشکل بزرگ، راه‌حل آن هم وجود دارد؛ در حقیقت این دو در کنار هم بوده و باید راه‌حل مناسب همواره جست‌وجو شود.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته