دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1398 - 13:27
اسماعیل‌زاده در گفتگو با آنا:

برخی به دنبال تحصیل «ژن‌های خوب» در طرح افزایش ظرفیت پزشکی هستند/ قوه قضائیه به رانت پزشکی رسیدگی کند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: برخی افراد به دنبال تحصیل «ژن‌های خوب» در طرح افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی هستند و از قوه قضائیه درخواست داریم که به رانت پزشکی رسیدگی کند.
کد خبر : 411091
cc.jpg

محسن اسماعیل‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره طرح افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی گفت: خبرهایی مبنی بر تلاش برخی افراد برای ورود و پذیرش آقازاده‌های خارج‌نشین در دانشگاه‌های علوم پزشکی با توجه به طرح افزایش ظرفیت این دانشگاه‌ها به گوشمان می‌رسد که موجب تألم و تأثر بسیار می‌شود.


وی افزود: اجرای این طرح، نه تنها به خاطر تحت فشار قرار گرفتن دانشجویان است بلکه به دلیل پیدایش پدیده‌ای از پزشکانی است که تنها تخصصشان، داشتن ژن خوب بوده و قصد دارند که با جان ملت بازی کنند.


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند با بیان اینکه اقشار مختلف دانشجویی هیچگاه از اتحاد و همدلی با یکدیگر خسته نشده‌اند، خاطرنشان کرد: دانشجویان با اقدامات برخی آقایان که با رانت‌های بسیار باعث به درد آمدن پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شوند، مخالف هستند.


اسماعیل‌زاده ادامه داد: به مسئولانی که در این امر کارشکنی‌های پی در پی انجام می‌دهند، هشدار می‌دهیم که مبادا خشم دانشجویان را برانگیزند که ما اکنون در مسیر گام دوم انقلاب پا گذاشته‌ایم و وظیفه حفظ آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی را بر عهده داریم. دیگر زمان سیاسی‌کاری‌های نابجا و پایمال شدن شرافت مردم به پایان رسیده و هنگامه به حقارت افتادن مکر مفسدان است.


وی با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان مردم می‌خواهند طرح افزایش ظرفیت رشته‌های پزشکی را به ملت تحمیل کنند، تصریح کرد: برخی‌ با سوءاستفاده از این طرح باعث ورود ژن‌‌های خوب‌ به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور می‌شوند که واقعاً جای تأسف دارد.


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند در پایان خاطرنشان کرد: از قوه قضائیه و ریاست آن حجت‌الاسلام رئیسی تقاضا داریم که در اسرع وقت به موضوع رانت پزشکی ورود پیدا کنند که «غده سرطانی رانت» به سایر شاکله نظام آموزشی رسوخ نکند، چراکه پیکر نظام آموزشی کشور، خود متحمل دردهای بسیاری است و دیگر برای پذیرش «ژن برتر» جایی ندارد.


انتهای پیام/4107/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته