دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1398 - 14:03
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما:

جوانان انقلابی، خواستار روشن شدن تواقفات صورت گرفته هستند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما گفت: جوانان انقلابی، هوشیار بوده و خواستار روشن شدن تواقفات صورت گرفته هستند.
کد خبر : 408692
intexi.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سجاد فخرایی صبح امروز در نشست دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران که با موضوع دور زدن نهادهای قانونی توسط دولت در اینستکس در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: جریان غرب‌گرا با برجام در کشور نمود پیدا کرد؛ برجامی که قرار بود تمام مشکلات کشور حتی آب خوردن را نیز حل کند.


وی افزود: دو لبه قیچی در کشور وجود دارد. اولین لبه قیچی افرادی هستند که در داخل کشور و تفکر غرب‌گرا دارند و دیگر لبه این قیچی غرب است که از راه‌های مختلف در جنگ اقتصادی به دنبال زمین زدن کشور است.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما با بیان اینکه پذیرش کنوانسیون‌های جهانی، ادامه برجام است، بیان کرد: وقتی برجام شکست خورد، عملاً اقدام متقابلی انجام ندادیم و پس از این شکست، راهبرد دولت به پذیرش کنوانسیون‌های بین‌المللی در قبال دریافت وعده‌های دروغین تغییر کرد.


فخرایی تصریح کرد: آمریکا در برجام نیز نشان داد که قابل اعتماد نیست، پس معقول نیست که دوباره به آنها اعتماد کنیم. چه تضمینی وجود دارد که پس از افشای اطلاعات تجاری از طریق اینستکس باز به وعده غذا و دارو برسیم. چرا باید این معاهدات محرمانه باشد؟ چرا باید جزئیات قراردادهایی که بسته می‌شود از طریق طرف غربی از جزئیات آن آگاه شویم؟


وی اعلام کرد کرد: جوانان انقلابی، هوشیار بوده و خواستار روشن شدن تواقفات صورت گرفته هستند. از مدیرعامل ساتما، مسئولان وزارت امور خارجه و اقتصاد می‌خواهیم در قالب نشست خبری شفاف، پاسخگوی دانشجویان و مردم باشند.


انتهای پیام/4107/4115/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته