دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1398 - 17:07
قاضی مغربی:

رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی مسئله‌محوری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) گفت: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی مسئله‌محوری است و صرف رویکرد آموزشی نمی‌تواند در تداوم راه دانشگاه راهگشا باشد. 
کد خبر : 406535
BS0K9447.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سعید قاضی مغربی بعد از ظهر امروز در رویداد چالش نوآوری  «طراحی دستگاه حفاظت از خوردگی جریان تزریقی در شناورها» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) گفت: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی مسئله‌محوری است و صرف رویکرد آموزشی نمی‌تواند در تداوم راه دانشگاه راهگشا باشد. 


وی افزود: اولین باری است که چالش نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود و تداوم این نشست‌های چالشی به‌عنوان اصل پذیرفته می‌شود. ویژگی این جلسه همکاری و همدلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) است که به نظر با این روش می‌توان چالش‌ها را حل کرد. 


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) اظهار کرد: برگزاری این رویداد حاصل دغدغه‌مندی و عزم دانشگاه و صنعت است. چالش‌های مطرح‌شده در این نشست برگرفته از نیازهای صنعت است. طرح پذیرفته شده مورد حمایت صنعت قرار گرفته و حمایت خواهد شد. تداوم چنین نشستی در رویدادهای آینده موجب وصل حلقه‌های ارتباط و حل مشکلات صنعت خواهد شد. 


قاضی مغربی بیان کرد: چالش‌های دریایی ویژگی‌های خاصی دارد و این ابتدای راه است، انتظار می‌رود محققان برای ادامه راه، طرح‌ها و نظریات خود را برای تعریف همکاری‌های جدید اعلام کنند. 


انتهای پیام/4107/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته