دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1398 - 12:21
محمدی در گفتگو با آنا:

دانشکده صنعت نفت آبادان نیازمند زیرساخت‌های بیشتر آموزشی و رفاهی است

دبیر شورای صنفی دانشکده صنعت نفت آبادان گفت: دانشکده صنعت نفت آبادان برای جذب دانشجو در مقاطع کارشناسی و ارشد نیازمند تکمیل و تجهیز زیرساخت‌ها در حوزه‌های رفاهی و آموزشی است.
کد خبر : 406025
15290m6846e0cd-1eb9-4c73-963f-92143b56e724.jpg

میلاد محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به نیازهایی اساسی دانشکده نفت آبادان افزود: دانشکده صنعت نفت آبادان برای جذب دانشجو در مقاطع کارشناسی و ارشد نیازمند تکمیل و تجهیز زیرساخت‌ها در حوزه‌های رفاهی و آموزشی است.


وی ادامه داد: جذب هیئت‌علمی مجرب که توانایی تدریس به زبان‌اصلی را داشته باشند از زیرساخت‌های لازم است و همچنین وجود رتبه‌های تک‌رقمی کنکور کارشناسی ارشد می‌تواند گواه سطح علمی دانشجویان پرتلاش دانشکده نفت آبادان باشد.


دبیر شورای صنفی دانشکده صنعت نفت آبادان با اشاره به این‌که تعداد کلاس‌های آموزشی و خوابگاه در دانشکده صنعت نفت آبادان کم است، افزود: جذب و پذیرش دانشجوی جدید و یا تجمیع چندین دانشکده با یکدیگر نیاز به ساخت کلاس‌های بیشتر و گسترش فضای آموزشی در این دانشکده دارد.


محمدی اظهار کرد: نبود فضای سبز مناسب در سطح دانشکده که اعضای شوراهای صنفی ادوار گذشته نیز به این موضوع معترض بودند تاکنون به نتیجه قابل قبولی نرسیده و نیازمند توجه ویژه مسئولین دانشکده است. بیمه خدمات درمانی نامناسب برای دانشجویان که تنها شامل ویزیت رایگان دریکی از درمانگاه‌های سطح شهرآبادان است، یکی دیگر از این مسائل بود و این در حالی است که دانشجویان نیازمند خدمات بیشتری هستند.


وی با بیان این‌که هزینه‌های زندگی دانشجویی افزایش چشمگیری داشته است، گفت:  باوجود مشکلات اقتصادی در زندگی مردم و به‌خصوص قشر دانشجو، کمک‌هزینه‌ها برای معیشت تغییری نداشته و این شرایط برای قشر آینده‌ساز اصلاً مناسب نیست.


محمدی در پایان با اشاره به وضعیت استخدامی فارغ‌التحصیلان تأکید کرد: این موضوع به دغدغه اصلی دانشجویان تبدیل‌شده است با این‌وجود مسئولین مربوطه تلاش‌های کافی در این راستا نداشته‌اند.


انتهای پیام/4107/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته