دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1398 - 12:10
در نامه‌ای عنوان شد؛

نگرانی دانشجویان از انفعال وزارت امور خارجه در حمایت از رهبر شیعیان نیجریه

با توجه به پیشینه و دستاورد‌های مهم وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان جهان اسلام دانشجویان از انفعال این وزارت‎خانه در حمایت از شیخ زکزاکی اعلام نگرانی کردند.
کد خبر : 405168
1398041510172634917810984 (1).jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف‌آباد پیرامون رسیدگی به وضعیت رهبر شیعیان نیجریه طی نامه‌ای نگرانی خود را از انفعال وزارت امور خارجه در حمایت از شیخ زکزاکی  اعلام کردند.


در ابتدای این نامه آمده است: مدتی است باخبر شدیم که عالم مجاهد و آزاده شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی رهبر مسلمانان نیجریه علاوه بر اینکه حکم آزادی فوری ایشان توسط دادگاه عالی نیجریه صادر نشده، در دست ظالمان و ستمگران اسیر و مورد آزار و شکنجه قرارگرفته‌اند.


در ادامه این نامه ذکر شده است: لذا با توجه به پیشینه و دستاورد‌های مهم وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان جهان اسلام ازجمله تلاش‌های فراوان دوستان در راستای آزادی حاج احمد متوسلیان و سه دیپلمات اسیردر زندان‌های رژیم صهیونیستی و همچنین اسارت مسعود سلیمانی در زندان‌های ایالات‌متحده آمریکا عمیقاً نگرانی خود را از انفعال این وزارت خانه در حمایت از شیخ زکزاکی عزیز اعلام می‌کنیم.


در پایان این نامه ذکرشده است: متهمان قدری که التماس به آقای البرادعی و غرب (اروپا) برای برقراری روابط، عزت ملی را خدشه‌دار کرد سکوت در مقابل اقدامات دولت نیجریه اگر میزان خسارتش بیشتر نباشد قطعاً کمتر نیست. لیکن تقاضا داریم وزیر و همچنین مجموعه وزارت امور خارجه تلاش‌های مجدانه خود را برای آزادی این عالم بزرگوار انجام داده و مراتب آن را خدمت ملت شریف ایران اعلام دارند. شاید قدمی باشد در راستای دل‌شادی و رضایت حضرت ولی‌عصر (عج) و مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (دامه برکاته).


انتهای پیام/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته