دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1398 - 13:02
مطالبه آزادی شیخ زکزاکی توسط دانشجویان؛

طنین پویش FREEZAKZAKY# در فضای مجازی

فعالان دانشجویی کشور پس از اینکه مجوز تجمع مقابل سفارت نیجریه را کسب نکردند با راه‌اندازی پویش‌های مجازی در حمایت از شیخ زکزاکی فعالیت می‌کنند.
کد خبر : 404919
NjHnhhnKxOMRQAD-800x450-noPad.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، چندی پیش هشت دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران درخواست تجمع مقابل سفارت نیجریه در حمایت از شیخ زکزاکی را به فرمانداری تهران ارائه کردند؛ تعلل در رسیدگی به این درخواست و صادر نکردن مجوز برای تجمع دانشجویان سبب نشد تا دانشجویان دست از فعالیت بکشند و ناامید شوند بلکه تلاش خود را بر فضای مجازی متمرکز کردند.


حامیان «پویش مطالبه آزادی شیخ زکزاکی» از 30 هزار نفر گذشت


هفته گذشته «پویش مطالبه آزادی شیخ زکزاکی» توسط دفتر بین‌الملل و جهان اسلام بسیج دانشجویی دانشگاه تهران راه‌اندازی شده است در دو روز اول راه‌اندازی این پویش ۱۶ هزار نفر به آن پیوستند و تاکنون حامیان این پویش از مرز 30 هزار و 100نفر گذشته‌اند.



در نامه‌ای که این پویش به محمدو بوهاری، رئیس‌جمهور نیجریه نوشته است، خواهان پایان دادن به وضعیت بحرانی شیخ زکزاکی شده و آزادی وی را خواستار شدند.


توئیتر، بستر طوفان مجازی دانشجویان


فعالان دانشجویی در اقدامی دیگر اطلاعیه‌ای صادر کرده و اعلام کردند عصر امروز طوفانی توئیتری در حمایت از مسلمانان نیجریه و شیخ زکزاکی رهبر نهضت اسلامی این کشور به راه خواهند انداخت.



این طوفان توئیتری با هشتگ آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی (FreeZakzaky#) از ساعت 19 آغاز خواهد شد.


انتهای پیام/4107/4115/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته