دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1398 - 11:10
دبیر انجمن قطعه‌سازان خودرو:

تولید پژو 301 سرآغازی برای درخشش توانمندی کشور است

دبیر انجمن قطعه‌سازان خودرو گفت: تولید پژو ۳۰۱ تنها شروعی بود تا نشان دهیم می‌توانیم در شرایط سخت هم بدرخشیم.
کد خبر : 404639
20190330_123426.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا مازیار بیگلو در مراسم آغاز تولید آزمایشی پژو ۳۰۱ و بهره‌‌برداری از پیشرفته‌ترین سالن بدنه‌سازی در خاورمیانه که پیش از ظهر امروز در کارخانه ایران خودرو برگزار شد، گفت: پژو ۳۰۱ نخستین محصولی است که براساس ماژولینگ ساخته شده است. این پروژه با بیشترین سطح خوکفایی کشور شروع به کار کرد.


وی افزود: نوع پیگیری این پروژه بسیار خاص بود. هم‌افزایی قابل توجهی در این پروژه میان صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی وجود دارد.


دبیر انجمن قطعه‌سازان خودروی کشور بیان کرد: این پروژه در سخت‌ترین زمان ممکن برای خودروسازان و قطعه‌سازان شروع شد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم پروژه پژو ۳۰۱ عدم وجود شریک خارجی در آن است. این خودرو با همت قطعه‌سازان و خودروسازان داخلی شکل گرفته است. تحریم‌ها نه‌تنها کارساز نبوده بلکه باعث شده که به خودکفایی برسیم.


وی ادامه داد: تحریم‌های داخلی بدتر از تحریم‌های خارجی به صنعت خودرو ضریه وارد می‌کند. برای خودکفایی به کمک وزارت صنعت و مجلس و بانک مرکزی داریم. تولید پژو ۳۰۱ تنها شروعی بود تا نشان دهیم می‌توانیم در شرایط سخت هم بدرخشیم.


انتهای پیام/4107/4021/


انتهای پیام/

برچسب ها: پژو 301 صنعت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته