دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1398 - 17:22
قهدریجانی:

آگاهی‌بخشی و رمزگشایی از پیچیدگی‌های جریان فتنه مقوله مهمی است

سرپرست فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات بیان کرد: آگاهی‌بخشی و رمزگشایی از پیچیدگی‌های جریان فتنه مقوله مهمی است که در قالب آثار ادبی و هنری ارائه شده است.
کد خبر : 404514
636927507470889840.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمد قهدریجانی عصر امروز در اختتامیه جشنواره سراسری هنر، ادبیات و پژوهش «روایت فتنه» در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این جشنواره با هدف تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برگزار شده است. ارسال آثار جشنواره از زمستان سال گذشته به دبیرخانه جشنواره شروع و تا 30 بهمن 97 ادامه داشت.


وی افزود: 140 اثر در محورهای شعر، مقاله، خاطره‌نویسی و کتاب به دبیرخانه وصول شد که در نهایت 24 اثر به‌عنوان برگزیده انتخاب شده و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.


سرپرست فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات اظهار کرد: برگزیدگان با آثار ارسالی جنبه‌های مختلف و زوایای پیدا و پنهان فتنه را مورد تحلیل و بررسی قرار داده‌اند که منتخبین مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند. جشنواره روایت فتنه به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: آگاهی‌بخشی و رمزگشایی از پیچیدگی‌های جریان فتنه مقوله مهمی است که در قالب آثار ادبی و هنری ارائه شده است.


انتهای پیام/4115/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته