دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1398 - 05:42

ایردروید؛ زندگی وایرلس را تجربه کنید

ایردروید برنامه‌ای برای انتقال اطلاعات از گوشی به کامپیوتر بدون نیاز به اتصال فیزیکی است.
کد خبر : 403912
To-Do-preview-2.png

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ایردروید یک اپلیکیشن کاربردی است که به کاربر اجازه می‌دهد بدون نیاز به سیم فایل‌ها را از گوشی اندروید به کامپیوتر یا برعکس منتقل کند.


این برنامه علاوه‌بر انتقال اطلاعات بدون نیاز به اتصال فیزیکی، ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز دارد. ایردروید به شما اجازه می‌دهد از طریق کامپیوتر پیام کوتاه بنویسید، شبکه‌های اجتماعی خود را چک کنید، حافظه موقت را میان گوشی و همراه و کامپیوتر به اشتراک بگذارید و از همه اطلاعات روی گوشی و کامپیوتر خود بک‌آپ بگیرد.


ایردروید بهترین انتخاب برای یک زندگی بدون سیم محسوب می‌شود. این اپلیکیشن رایگان که از تکنولوژی وایرل بهره می‌برد به کاربر اجازه دسترسی و مدیریت گوشی همراه را از سیستم‌های ویندوز، مک و لینوکس می‌دهد.


ایردروید نوتیفیکیشن‌های گوشی را نیز به کامپیوتر کاربر منتقل می‌کند. اگر گوشی خود را گم کنید نیز می‌توانید از طریق این برنامه موقعیت مکانی آن را پیدا کنید. ایردروید همچنین امکان مدیریت تصاویر، آهنگ، ویدئو، آپلود، نصب و به‌روز رسانی برنامه‌‌های گوشی را از راه دور به کاربر می‌دهد.


یکی از ویژگی‌های جالب این برنامه، نمایش تماس‌های ورودی و امکان پاسخ‌دهی یا رد کردن آنها تنها با یک کلیک است. کاربران می‌توانند از طریق کامپیوتر شخصی خود نیز تماس برقرار کنند.


انتهای پیام/4021/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته