دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
استاد دانشگاه «مصطفی» سوریه:

جامعه سوریه به اقدام ایران علیه پهپاد آمریکایی افتخار می‌کنند

استاد دانشگاه «مصطفی» سوریه گفت: جامعه سوریه به اقدام ایران علیه پهپاد آمریکایی افتخار می‌کنند.
کد خبر : 401664
57465257.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جواد امین در همایش آمریکا و جنایت‌های قرن که  عصر امروز به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، اظهار کرد: از انقلاب اسلامی ایران، مقام معظم رهبری و دانشگاه امیرکبیر تشکر می‌کنم که چنین همایشی را تدارک دیده‌اند.
وی افزود: به نیروهای سپاه پاسداران تبریک می‌گویم که پهپاد آمریکایی را نابود کردند.
استاد دانشگاه «مصطفی» سوریه بیان کرد: بنابر گزارشی که سازمان‌دیده‌بان حقوق بشر در سال ۲۰۱۹ منتشر کرد، سه هزار و ۵۰۰ شهید بر اثر بمباران‌ در سوریه به شهادت رسیدند و حدود ۷۰۰ نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دادند.
امین تصریح کرد: بیش از ۲۵ مرکز یتیم‌خانه و مدرسه در اثر بمباران‌ها در سوریه ویران شده است و مقصر اصلی آمریکایی‌ها هستند.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای مقاومت ایرانی و سوری و افغانی و پاکستانی پاسخ دندان‌شکنی به حملات گروه‌های مورد حمایت آمریکایی(داعش، النصره و...) داده‌اند. سوریه در حالتی است که نمی‌گذراند که برق به برخی مناطق برسد، حدود ۳۰ قبیله و عشیره وجود دارد و‌ همگی به فرهنگ مقاومت اعتقاد دارند.
استاد دانشگاه «مصطفی» سوریه بیان کرد: جامعه سوریه بسیار خوشحال هستند که ایرانی‌ها پهپاد آمریکایی را ساقط کردند ایرانی‌ها به حقوق بشر اعتقاد دارند و بینی ترامپ را با نابود کردن پهپاد آمریکایی به خاک مالیدند.
امین تصریح کرد: تمامی پیروزی‌های مقاومت را مدیون امام خمینی(ره) هستیم، یمنی‌ها با الگو گرفتن از تعالیم امام خمینی(ره) به مقاومت ادامه می‌دهند و پیروز خواهند شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی همیشه از مستضعفان حمایت می‌کند. از حمایت‌های آیت‌الله خامنه‌ای از جبهه مقاومت تشکر می‌کنم.
انتهای پیام/4107/4118/


انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه آمریکا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته