دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1398 - 11:44
دولت‌آبادی در گفتگو با آنا:

ششمین گردهمایی سالانه نماينده رهبرى در انگلستان برگزار شد

دبیر مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا گفت: ششمین گردهمایی سالانه نماينده رهبرى در انگلستان برگزار شد.
کد خبر : 398999
photo_۲۰۱۹-۰۶-۱۷_۱۸-۴۲-۰۵.jpg

محمدحسین عطایی دولت‌آبادی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: ششمین گردهمایی سالانه نماينده مقام معظم رهبرى در انگلستان با حضور حجت‌الاسلام‌ محمدعلی شمالى و سران نهادهاى فعال و مؤثر برگزار شد.


وی ادامه داد: در اين جلسه از حجت‌الاسلام‌ محمدعلی شمالى به‌عنوان نماینده مقام معظم رهبری در انگلستان به جهت فعاليت‌هاى بی‌شمار، همكارى صميمى و نزديک با جوانان تقدير شد.


دبیر مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا با بیان این‌که فعالیت‌های جمعی، خروجی‌های بهتری به همراه دارد افزود: پیش‌تر پنجاهمین نشست سالانه انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا با حضور دبیران انجمن و نماينده مقام معظم رهبرى در انگلستان در حالی برگزار شد که در آن زمان برخی از دوستان تازه شروع به فعالیت‌های اسلامی و فرهنگی کرده بودند اما امروز شاهد هستیم همین دانشجویان به نیروهای خیلی فعال و مؤثرتری مبدل شده و رشد پیدا کرده‌اند.


دولت‌آبادی تصریح کرد: یکی از دلایل افزایش فعالیت‌های این انجمن، حمایت و مشاوره حجت‌الاسلام محمدعلی شمالی به‌عنوان نماينده مقام معظم رهبرى در انگلستان بوده است.


وی عنوان کرد: به‌زودی جهت ادامه همکاری انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا با مرکز اسلامی انگلستان جلساتی با اعضای این دو نهاد برگزار خواهد شد.


دولت‌آبادی گفت: شبکه‌سازی و دیدار با نماینده‌های نهاد‌های فعال انگلستان و نماینده مقام معظم رهبری در انگلستان یکی از جلسات مفید برای تحکیم حلقه‌های داخلی بود که کامران فتحی از فارغ‌التحصیلان و یکی از دبیران سابق انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا تدارک و هماهنگی این برنامه را عهده‌دار بود.


انتهای پیام/4107/4108/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته