دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1398 - 11:03
مطهری‌پور در گفتگو با آنا:

ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از امروز آغاز شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور گفت: ثبت‌نام دوره جدید اعزام‌های عتبات دانشگاهیان از امروز آغاز شده و تا 27 خرداد ادامه خواهد یافت.
کد خبر : 396540
3144493.jpg

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره بیست و یکمین دوره اعزام دانشجویان به عتبات عالیات گفت: ثبت‌نام دوره جدید اعزام‌های عتبات دانشگاهیان از امروز آغاز شده است و تا 27 خرداد ادامه خواهد یافت. لذا دانشگاهیان در گروه‌های اساتید، متأهلین، دانشجویان دختر و پسر و کارکنان دانشگاه‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت لبیک مراجعه کنند.


وی خاطرنشان کرد: همچنین امسال 30 میلیون ریال وام برای سفرهای هوایی و 15 میلیون ریال وام نیز برای سفرهای زمینی در نظر گرفته‌ایم که این وام‌ها طبق دوره‌های گذشته با همکاری بانک ملت به کاروان‌های دانشگاهی اعطا می‌شود.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور بیان کرد: فردا نشست خبری در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد که در این نشست جزئیات بیشتری از اعزام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان به اطلاع دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان کشور خواهد رسید.


انتهای پیام/4107/4126/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب