دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1398 - 02:00
سلطانی در گفتگو با آنا:

دانشجویان و طلاب از آثار مرکز نور در نمایشگاه قرآن استقبال کردند

مسئول غرفه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در نمایشگاه قرآن گفت: دانشجویان و طلاب بسیاری از آثار جدید مرکز اسلامی نور در نمایشگاه قرآن استقبال کردند.
کد خبر : 381349
20190512_174403.jpg

حجت‌الاسلام عباس سلطانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در رابطه با ارائه محصولات قرآنی جدید مرکز تحقیقات نور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور مثل سال‌های گذشته هم در نمایشگاه کتاب و هم در نمایشگاه قرآن هم در بحث حوزوی و هم در بحث رسانه‌های دیجیتال حضور داشته است. امسال هم مانند سنوات قبل ما با 250 اثر از نرم‌افزارهای تولیدی مرکز نور حاضر شدیم و از سال گذشته تا امسال 14 اثر به مجموعه آثار اضافه شده است. نسخه‌های جدید نرم‌افزاری ارتقا یافتند و تکمیل‌تر شدند.



مسئول غرفه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در نمایشگاه قرآن خاطرنشان کرد: در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تولیدات جدیدی از جمله «تاریخ ایران اسلامی»، «اخلاق اسلامی» و «حکمت اسلامی 2» عرضه کردیم که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب برای اولین بار رونمایی شدند. همچنین «فضایل اهل‌البیت در منابع اهل سنت» هم یکی از کارهایی جدیدمان است که استقبال بسیار خوب دانشجویان، طلاب و پژوهشگران مواجه شد.


وی تصریح کرد: در حوزه شخصیت‌ها هم کارهای جدیدی انجام شد که می‌توانم به آثار شهید مطهری اشاره کنم که نسخه شماره 2 آن امسال تولید شد و در اختیار دانشجویان، طلاب و علاقه‌مندان به نرم‌افزارهای قرآنی قرار گرفته است.


انتهای پیام/4107/4126/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته