دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1398 - 20:14
فقهی‌زاده در گفتگو با آنا:

بخش فروش آثار علمی نمایشگاه قرآن رشد چشمگیری داشته است

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بخش فروش آثار علمی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران رشد چشمگیری نسبت به تمام ادوار برگزاری نمایشگاه دارد.
کد خبر : 380777
IMG16094082.jpg

عبدالهادی فقهی‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به آغاز نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران گفت: بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تفاوت‌هایی نسبت به سال‌های گذشته دارد ازجمله این تفاوت‌ها می‌‌توان به تقویت بخش بین‌الملل این نمایشگاه اشاره کرد که در این بخش بیش از 10 کشور حضور دارند.


وی افزود: برای نخستین بار است که نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران مهمان ویژه دارد؛ امسال مهمان ویژه این نمایشگاه جمهوری اسلامی پاکستان است.


معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: همچنین بخش عترت نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته بسیار بزرگ‌تر شده است، در بخش دانشگاهی نیز شاهد حضور جدی‌تر دانشگاه‌ها هستیم و امیدواریم این بخش فعالیت‌های بیشتری انجام دهد.


فقهی‌زاده عنوان کرد: بخش فروش آثار علمی نیز رشد چشمگیری نسبت به تمام ادوار برگزاری نمایشگاه داشته است.


وی در پاسخ به این سوال که تمام بخش‌های نمایشگاه چه زمانی آماده خواهند شد، تصریح کرد: از فردای پایان نمایشگاه کتاب تهران، آماده‌سازی نمایشگاه قرآن آغاز شد و تاکنون 80 درصد غرفه‌ها تکمیل شده‌اند و مابقی آن‌ها نیز تا امروز تکمیل خواهند شد.


گفتنی است پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با به نمایش گذاشتن بیش از 100 پایان‌نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی، نشریات قرآنی از واحدهای مختلف، ۴۰ عنوان کتاب تألیفی قرآنی و بیش از ۵۰ اثر هنری منتخب دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی در بخش دانشگاهی حضوری فعال و اثرگذار دارد.


انتهای پیام/4115/4126/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته