دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1398 - 01:35
مطالبه‌نگار/23؛

دانشجویان به انقلاب نگاه راهبردی و کلان داشته باشند

مقام معظم رهبری به تشکل‌های دانشجویی انقلابی توصیه می‌کنند که به انقلاب اسلامی نگاه راهبردی و کلان داشته باشند.
کد خبر : 377491
42934_523.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شاید بتوان ادعا کرد که تشکل‌های دانشجویی یک‌سال برای چند ساعت دیدار رمضانی با مقام معظم رهبری لحظه‌شماری می‌کنند.


تشکل‌های دانشجویی می‌دانند جنس این دیدار با تمام دیدارهای دیگر تفاوت دارد و سخنان مقام معظم رهبری کاملاً صمیمانه، شفاف و بی‌پرده است و مطالبات صریح خود از تشکل‌ها را در این جلسه بیان می‌کنند و تکلیف یک سال فعالیت جریان دانشجویی آشکار و وظایف جدیدی برعهده آنها گذاشته می‌شود.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با دانشجویان در سال 95 به دانشجویان توصیه کردند که آینده‌نگر باشند و نگاه راهبردی و کلان به انقلاب داشته باشند. ایشان در این خصوص خطاب به دانشجویان می‌فرمایند: به انقلاب نگاه راهبردی داشته باشید؛ برای بیست سال، سی سال آینده فکر کنید همچنان‌که دشمن شما فکر می‌کند.


مقام معظم رهبری دانشجویان را مدیران و مسئولان آینده کشور دانسته و می‌افزایند: شما منشأ یک خدمت بزرگ، یک کار بزرگ در این کشور خواهید بود. مسئولان گوناگون آینده از میان شما هستند؛ دانشجویان امروزند؛دنیایی تصویر بکنید آن روز که می‌خواهید در آن دنیا نقش‌آفرینی بکنید آن دنیا را بپسندید؛ یک چنین تصویری داشته باشید؛ این تصویر آرمانی را دنبال کنید.


انتهای پیام/4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته