دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
منظری‌توکلی در گفتگو با آنا:

۸۰ عنوان کتاب از معلمان و اساتید مدارس و آموزشکده‌های سما چاپ شد

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تاکنون بیش از ۸۰ عنوان کتاب از معلمان و اساتید مدارس و آموزشکده‌های سما چاپ شده است.
کد خبر : 377421
photo_2019-04-29_17-00-32.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علیرضا منظری‌توکلی عصر امروز با حضور در غرفه مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آخرین کتاب‌های چاپ‌شده این دانشگاه بازدید کرد.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به در پیش بودن روز معلم بیان کرد: امیدوارم همکاران ما به‌ویژه معلمان و اعضای هیئت‌ علمی رهرو راه شهید مطهری باشند که می‌گفت: من ستایشگر معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه‌ها را.


وی اظهار کرد: آثار ارزشمندی در غرفه مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده است، کتاب‌های ارائه‌شده در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب عناوین به‌روزی است.


منظری‌توکلی خاطرنشان کرد: یکی از زمینه‌هایی که باید به آن بیشتر توجه شده و پیرامون آن کتاب‌هایی چاپ و منتشر شود حوزه آسیب‌های فضای مجازی است.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: تاکنون بیش از ۸۰ عنوان کتاب از معلمان و اساتید مدارس و آموزشکده‌های سما چاپ شده است.


انتهای پیام/4122/۴۱۱۵/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته