دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فعال دانشجویی:

نمایش‌های رسانه‌ای راه مبارزه با استکبار نیست

دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت گفت: مجلس شورای اسلامی می‌تواند به‌جای نمایش‌های رسانه ای به قانون‌گذاری برای مبارزه با استکبار بپردازد.
کد خبر : 375271

سارا عاقلی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره اقدام رئیس جمهور آمریکا در قبال سپاه اظهار کرد: قطعاً تروریستی خواندن سپاه توسط آمریکا محکوم و نشان‌دهنده اثرگذاری سپاه در منطقه است.


وی با اشاره به کنش‌های مختلف در جامعه نسبت به این موضوع گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای نشان دادن حمایت خود از سپاه پاسداران، لباس سپاهی پوشیدند شاید این اقدامات برای یک نمایش رسانه‌ای جالب باشد اما عمق معناداری ندارد.


دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی اقدامات مؤثرتری در مبارزه با با استکبار می‌تواند انجام دهد اما این کار را نمی‌کند. مهمترین موضوعی که جنبش دانشجویی را در سال گذشته به خود مشغول کرده بود FATF بود؛ استدلال‌های زیادی آورده شده که تصویب چهار لایحه ویژه گروه اقدام مالی نباید اتفاق بیفتد اما مجلس هیچ توجهی به این موضوع نداشت و پیوستن به کنوانسیون‌هایی را امضا کرد که برخلاف مصلحت گروه‌های نظامی کشور مانند سپاه بود.


عاقلی ادامه داد: مجلس‌ شورای اسلامی راه‌های مؤثرتری برای نشان دادن مبارزه خود دارد با ایستادن در برابر کنوانسیون‌هایی که به ضرر کشور است و با قانون‌‌گذاری‌های موثر می‌تواند به کشور خدمت کند.


وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب هم در صحبت‌های نوروزی  فرمودند که بیش ا ز200 قانون توسط کنگره آمریکا علیه ایران به تصویب رسیده است اما مجلس ما در طول یکسال چقدر اهتمام به خرج می‌دهد که با رکن قانونگذاری با استکبار مبارزه کند این نشان می‌دهد که رهبری هم از این موضوع رضایت ندارند و عملکرد مجلس مناسب نبوده است.


دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت گفت: اهانت ایالات متحده به سپاه پاسداران مصادف شد با زمانی که سپاه فعالیت‌های جهادی در مناطق‌ سیل‌زده کشور انجام می‌دهند و این تناقضی آشکار و درعین حال مسخره است که ایالات متحده نیروهای نجات‌بخش را تروریستی خطاب می‌کند.


عاقلی در پایان اظهار کرد: اکتفا به کنش‌های رسانه‌ای برای قوه‌ای که تا حد زیادی اختیارات اجرایی دارد به هیچ وجه کافی و قابل قبول نیست و یک عمل حداقلی محسوب می‌شود.


 انتهای پیام/4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته