دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1398 - 17:47
فعال دانشجویی دانشگاه رازی:

برگزار نشدن اردوهای دانشجویی دغدغه اصلی دانشجویان است

نایب دبیر شورای صنفی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: برگزار نشدن اردوهای دانشجویی دغدغه اصلی دانشجویان است.
کد خبر : 373542

سجاد محمدخانی در گفتگو با خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: اصلی‌ترین دغدغه دانشجویان ازسرگیری فعالیت‌های فرهنگی ازجمله برگزاری اردوهای دانشجویی از طرف دانشگاه رازی کرمانشاه است.


وی ادامه داد: متأسفانه امسال فعالیت‌های فرهنگی برای تقویت روحیه دانشجویان برگزار نشده است و مدت‌هاست که این موارد را از طریق معاونت فرهنگی پیگیری می‌کنیم که در مسئولان مربوطه دانشگاه در مقابل این مطالبات سکوت می‌کنند.


محمدخانی با بیان اینکه اردوهای فرهنگی ازجمله نیازهای روحی و روانی دانشجویان است گفت: برنامه اردوی نمایشگاه کتاب تهران هنوز مشخص نشده است و با توجه به اهمیت این موضوع برای اغلب دانشجویان در امر تهیه کتب درسی به قیمت مناسب در این نمایشگاه انتظار می‌رود معاونت فرهنگی دانشگاه در اسرع وقت زمان حرکت و چگونگی ثبت‌نام در این اردو را اعلام کنند.


این فعال دانشجویی وضعیت اماکن ورزشی دانشگاه را مطلوب دانسته و تصریح کرد: بیشتر رشته‌‌های ورزشی که مورد علاقه دانشجویان بوده در دانشگاه فعال است، هرچند اماکن ورزشی دانشگاه رازی کرمانشاه همانند دانشگاه‌های تهران نیست، اما رشته‌های ورزشی ازجمله والیبال، فوتسال و بدن‌سازی در بین دانشجویان علاقه‌مند فعال و به نسبت بودجه دانشگاه وضعیت فضای ورزشی و امکانات آن مطلوب است.


وی افزود: کف‌پوش چند سالن دانشگاه رازی کرمانشاه در تابستان سال قبل بازسازی و ایمن‌سازی شد که در حال حاضر پاسخگوی نیاز اساسی دانشجویان این دانشگاه است.


دبیر شورای صنفی دانشکده کشاورزی سنقر ادامه داد: اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم وضعیت اماکن ورزشی در دانشگاه رازی کرمانشاه مورد قبول است هرچند برخی از افراد انتظارات بیشتری دارند که باید نسبت بودجه و امکاناتی که دانشگاه در اختیار دارد را نیز مدنظر قرار گرفت.


وی در پایان گفت: برخی از رشته‌های ورزشی مثل کوه‌نوردی نیز به دلیل اینکه متقاضی ندارد غیرفعال است و این امر شاید در نظر برخی افراد کوتاهی و یا عدم توجه حساب شود.


انتهای پیام/4107/4108/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته