دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هاشمی:

نخبگان و جوانان دانشگاهی با رویکرد انقلابی نقش‌آفرینی می‌‌کنند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نخبگان و جوانان دانشگاهی با رویکرد انقلابی و جهادی نقش‌آفرینی می‌کنند.
کد خبر : 361549
636740770923851445_md.JPG

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سیدمحمود هاشمی در همایش بین‌المللی چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم گفت: عملکرد انقلاب‌ها در چهل سالگی مورد قضاوت همگان قرار می‌گیرد.


رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تا چهل سالگی همواره مورد تهدید و تحریم از سوی دشمنان بوده است، افزود: در چهار دهه گذشته دشمنان داخلی و خارجی در تمامی راهبردها، سناریوها و اقدامات خود، فروپاشی و تضعیف جمهوری اسلامی را مورد تأکید قرار دادند، اما در میدان عمل نتوانستند خللی در شتاب حرکت انقلاب اسلامی ایجاد کنند.


وی گفت: اندیشکده‌ها و تحلیلگران غربی و ضدایرانی معتقد هستند که تنها راه جلوگیری از روند حرکت انقلاب اسلامی تضعیف ولایت فقیه و تفکر انقلابی و جهادی یا به معنای واقعی کلمه تضعیف تفکر بسیجی است و تا زمانی این تفکر ساری و جاری باشد، شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی برای تغییر نظام سیاسی ایران ناکارآمد خواهد بود.


هاشمی با تأکید بر اینکه نخبگان و جوانان دانشگاهی با رویکرد انقلابی و جهادی نقش‌آفرینی می‌کنند، افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری مأموریت‌های هفت‌گانه‌ای را برای فصل دوم انقلاب محول کرده‌اند که نخبگان و جوانان دانشگاهی بیشتر مورد خطاب هستند و ان‌شاء‌الله بتوانیم انتظارات نائب امام زمان را برآورده کنیم.


رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: به‌واسطه تحول انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی انتظارات رهبری معظم انقلاب از دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب خصوصاً زمینه‌سازی تمدن نوین اسلامی بسیار زیاد است و امیدوار هستیم در این مسیر بتوانیم خشنودی و رضایت معظم له را که باعث خشنودی امام زمان (ع) خواهد شد، کسب کنیم.


انتهای پیام/4113/ 4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته