دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در مراسم روز کارمند

سرپرست واحد ملایر: باید از کار تکراری اجتناب کرد و به روش‌های خلاق نزدیک‌تر شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر تاکید کرد: باید از کار تکراری اجتناب کرد و به روش‌های خلاق نزدیک‌تر شد تا بتوان به بارقه‌های امید و پیشرفت جلوه دیگری بخشید.
کد خبر : 36040

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر داریوش جاوید در مراسم جشن میلاد امام مهربانی‌ها حضرت علی بن موسی الرضا و گرامیداشت روز کارمند که با حضور هیات رئیسه، مدیران و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در سالن استاد شهریار این واحد دانشگاهی با شکوه فراوانی برگزار شد با تبریک میلاد سراسر سعادت آن امام همام و روز کارمند به منشور اخلاقی و رئوس برنامه‌های تمامی حوزه‌ها در این واحد دانشگاهی پرداخت.


وی افزود: باید از کار تکراری اجتناب کرد و به روش‌های خلاق نزدیک‌تر شد تا بتوان به بارقه‌های امید و پیشرفت جلوه دیگری بخشید. ترغیب و تشویق دانشجویان و تکریم آنان، دانشجویان را به تلاش بیشتر در رسیدن به قله رفیع علم و دانش سوق خواهد داد و به ارتقاء سطح زندگی آنان کمک خواهد کرد.


جاوید بر فرهنگ‌سازی بر اساس مفاهیم ناب اسلامی در حوزه فرهنگی، یادگیری و نشاط علمی در حوزه آموزش، حرکت در مرزهای دانش در حوزه پژوهش، توسعه و رشد مستمر در حوزه عمرانی و بیان دستاوردها در حوزه روابط عمومی تاکید کرد.


در جریان برگزاری این مراسم برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری مسابقه و مولودی‌خوانی از سوی حجت‌الاسلام مهدی مرعشی و اعطای هدیه اجرا شد.


بر اساس این گزارش، در سال‌های اخیر برگزاری مراسم فرهنگی مذهبی از استقبال بیشتری در میان کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی ملایر برخوردار بوده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته